HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.04.07. 22:41 Ingrid

Érzések és érzetek

Van nekem egy nagyon fontos csevegő-helyszínem, ahol pár kedves, segítőkész és szeretnivaló barátnő vesz körül.
Valamikor (most már több, mint egy éve) elkezdtünk csevegni arról, hogy mennyire szeretnénk már babát, és az események úgy alakultak, hogy szép lassan, de jövögetnek is a picúrok. Innen származik lelkes olvasótáborom nagyobb része.
Tündériek, mert ha kihagyok pár napot, már kapom is a jelképes fekete pontot.
Néhány napja Zoé kérdezte meg, hogy milyen érzés a baba?
Nos, egyelőre a hasam egyre kerekebb formáján kívül nem sokat érzek. Néha egy-egy szurkálást, vagy apróbb fájdalmat, hirtelen mozdulatra. A torna sem a régi már, óvatos is vagyok, a doki sem engedi az aktív sportot.
Jó érzés duplának lenni, néha beszélek hozzá, elmondom mennyire fontos és jó, hogy ott van. Megkérdem, hogy kényelmes-e neki a bentlét, hogy van-e valami extra kívánsága evés terén. Na ez utóbbi kényes kérdés, mert nem igen kíván semmit jobban, mint az anyja. Az étvágyam nem nőtt, amit eddig is ettem, az ezután is jól esik, újabb dolgok nem igazán jönnek elő.
Ami a legfurcsább az egészben, az az érzéseim váltakozása. Az örömöket duplán-triplán élem meg, ha valami bánt, azon sokkal jobban el tudok keseredni.
Szerencsére a legtöbb a boldog percekből van, erről sokan gondoskodnak.
Legjobban összeszedve mindezeket az érzéseket épp egy nemrég megjelent nőklapjás írásban olvastam. Kivéve a nyafogás és evés.... ezeket nem mondhatom el magamról.


Szólj hozzá!

Címkék: egyéb tünetek


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr894994556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása