HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.05.04. 11:31 Ingrid

Pici ruhácskák

Bogyólánynak szépen gyarapszik a ruhatára! Már kapott hat pár zoknit, (mondjuk ebből nem igazán tudom milyen méret kell elsőre....) és a kis elefántos bodynak is van párja, egy kiscicás rózsaszín body! Kis mini ruhácskák, és már saját szekrénykéje is van! Minden szépen sorban bepakolva, egyre több manóméretű ruhával.

Íme az új szerzemények:

9 komment

Címkék: egyéb babaholmik


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr844994531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.05.07. 11:51:06

Szerintem a zokni nem nagyon jó egy újszülöttnek. (Ez saját tapasztalatom 8 hetes a picink) Eléggé elszoritja a lábát, vagy leesik róla. Érdemes inkább olyan ruddalózót venni, amelynek zárt a vége. Azt vettem észre azt jobban szereti és kevesebb is vele a gond.

Nekünk kesztyüt kellet viszont vennünk, mert hatalmas körmökkel született és sajnos sokszor megkarmolta a saját arcát magát. Levágni meg nem hagyták a körmeit, mert az még veszélyes újszülöttként. Persze a lehető leghamarabb megvolt a körömnyirás és aztán nó kesztyű.

Itt a pici ha kiváncsi vagy rá.

vilagnezet.blog.hu/tags/baba

Ingrid 2007.05.07. 12:00:50

Köszönöm! Nagyon szép kislányod van, gratulálok!
Kesztyűt már én is láttam újszülötteken, de nem tudtam eldönteni miért kell... Hú... komoly anyuka lesz belőlem :/
A zokni cuki, remélem azért később majd használhatjuk ;)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.05.10. 09:27:12

Köszönöm Ingrid és a hozzászólásod is a blogomban. Írtam neked ide még néhány általunk bevált dologról, de valami kapcsolatprobléma miatt elszállt az a hozzászólásom. Most rövidebben, de megpróbálom újraírni:

Rugdalózóból nekünk eleinte nagy volt a napi amortizáció, mert vagy pisit, vagy kakit kapott, amíg megtanultunk pelenkázni. Ha nem akartok naponta mosni, akkor érdemes ebből a születés után többet is beszerezni. Kb. 10-15 lett nekünk az ideális. Ami bevált: A tescoban lehet kapni 100% pamut rugdalózókat 3-as csomagban, a hármat 1500-1900 Ft-ért mérettől és színtől függően. Fehér, kis mackós emblémával és rózsaszín, barackvirágszínűt cicásat. Jól mutat kislányokon, mindkettő. Újszülött, 3- 6, 6-9, 9-12 hónapos méretekben. Nagyon sok helyen jártunk, és vettünk sokkal drágábbakat, díszesebbeket is, de az ár érték és használhatóság, (gonbolás) arányban ezek a legjobbak szerintünk.

A zoknik tényleg cukik és hát mi is ráadjuk, héha néha. Kell ez a szülői léleknek.

Ingrid 2007.05.10. 10:17:39

Köszönöm, kedves Ige!
Minden használható információ jól jön ilyenkor, mert pontosan a rugdalózók számában nem voltam biztos, hogy mennyi kell....
Én sem gondolom, hogy egyből pelenkázó-zseni leszek és azt sem, hogy minden nap mosni fogok.

Még egyszer köszi!

Melinda · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.05.10. 10:30:00

Ha átkuksizol hozzám an egy 56-os rugdalózós kép feltéve Boglárkáról még a korházban. Igaz, csak 45cm született, de akkor is hatalmas.
Szerintem zokni kell, még ha kicsit nagy is. Én a rugi alá adtam és még igy is volt, hogy mikor vetkőztettem hideg volt a lábacskája :(
De mindenki maga dönti el.

Ádám 2007.05.10. 20:08:46

Melinda: bámulatos, hogy még meg van egy 56-os fénykép és beszkennelted, és a kis Boglárka már 51 éves!
Nekem is van rugdalózós képem, de az 20 évvel fiatalabb.
:)

Ingrid 2007.05.11. 07:29:24

Kedves Ádám! Ugye ezt nem gondoltad komolyan? :) Az 56-os az egy méret! Általában ezt vesszük a babának első rugdalózónak!
Majd megtudod te is, remélem mihamarabb!

Melinda · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.05.11. 21:30:06

Ádám kommentjén olyan jót nevettem, hogy még a könny is kicsordult a szememből :) Köszi! Jól esett
De ha Te is átkuksiztál volna akkor rájöttél volna, hogy nem egy 51 éves Boglárka írja az emlékiratait :)
És ha elküldöd a rugdalózós képet én szivesen kiteszem :)

Ingrid 2007.05.12. 18:42:50

Nagyon aranyos vagy Melinda! Ezt már nem illik visszautasítani, kedves Ádám! :)
süti beállítások módosítása