HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.05.07. 11:57 Ingrid

Az én kicsi pillangóm

Beléptünk a 18. hétbe - vonalzó szerint. (ezt azért jegyzem meg, mert az ultrahang mindig idősebbnek mondja a lányomat) Most már teljesen emberi alakja van.
Formálódnak és nőnek a kezek-lábak. A szemek előre tekintenek és a retina is fényérzékennyé válik. A csontok még lágyak, de már megkezdődött a csontosodás. Valószínűleg a lágy csontok miatt, még nem nagyon érezni a mocorgást. Én a csipkelődésen kívül még nem sok mindent tapasztaltam, vagy nem tudtam pontosan behatárolni mi is az, amit érzek. Általában első babánál még teljesen normális, hogy nem érezni, valamint erősebb testalkatúak is később érezhetik a mozgást.
Sok információt gyűjtöttem össze az első megérzett mozgással kapcsolatban, sokan buborékolásnak érzik, mintha apró légbuborékok szállnának fel. De ami nekem a legjobban megtetszett, az a baba mozgásának pillangórajhoz való hasonlítása volt. Sokan mondják, hogy mintha pillangók röpködnének odabent.
Én még várom a magam pillangóját, egyelőre csak csipklődéseket  kaptam, remélem kijut egy csodálatos pillangóból is, hiszen olyan szépek!

2 komment

Címkék: első jelek hétről hétre vonalzó


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr74994529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2007.05.08. 17:24:45

Csodás érzés amikor először rúg egyet a baba. Hamarosan megtapasztalod. És akkor majd jönnek az apás játékok, Apu ahasadra tapasztja a fülét, hogy hallja a mocorgást, a leányzó pedig fülön rúgja :)

Melinda · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.05.08. 22:11:03

Vagy mikor kicsit még nagyobb akkor kidugja valamilyét és elkezditek tippelgetni, hogy ez vajon milye lehet???
süti beállítások módosítása