HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.05.10. 09:46 Ingrid

Testnek-léleknek-Babának

Rátaláltam a lehető legjobb mozgásra, amit terhesség alatt végezni lehet, tudom, hogy már írtam róla többször is, de nem győzöm hangsúlyozni az áldásos hatását ránk! Ez a jóga. Mégpedig azért, mert ez nem csak mozgás önmagában, hanem sokkal több! Mindketten végezzük, összehangolódva, közösen. Felfrissíti a lelkünket, kiűzi a negatív energiákat, és megtisztít.
A mai napi jóga azért volt különleges, mert ezt most itthon végeztük. Ez volt az első olyan jóga, amit csak ketten, a külvilágot teljesen kizárva végeztünk.
Nem voltunk még teljesen biztosak a mozdulatainkban, de azért a testi-lelki felfrissülés egyaránt sikeres volt! Ismét közel kerültem ahhoz, hogy érezzem a pici szívének lüktetését a testemben. Minden érzékszervemmel Őt éreztem, Ő volt a gondolataimban és hozzá beszéltem, amire még nem igazán válaszol, csak apró kis mozdulataival reagál.

Nem, nem érzem még a mozgását, de azt, hogy odabent nem csak egy töltőanyaggal kitömött zsákocska van, hanem egy kis élet, azt nagyon is érzékelem! Főleg ilyenkor, amikor relaxálunk, megkérem, hogy velem jógázzon, vagy beszélek hozzá. Olyan földöntúli érzés ez, amit nem mindennap tapasztalhatunk.
Egyik, este már lefekvéshez készülve a szokásos pocakkrémezés alatt vettem észre ezt a különös lüktetést. Napokig minden este, és nagyon jól estett. Hogy ne csak magamat csapjam be, szóltam Bogyóapunak, hogy tegye oda ő is a kezét, és mondja meg mit érez! A válasz: Lüktet a hasad!
Kivételes percek ezek, amikor így együtt vagyunk és őt kényeztetjük, Vele beszélünk, tudatjuk vele, hogy nagyon várjuk már, és fontos része lesz az életünknek.
Ha majd itt lesz velem, akkor is szeretném, hogy folytassa a jógát, hogy mindig emlékeztesse majd a pocakon belül eltöltött csodálatos hónapokra.

Szólj hozzá!

Címkék: szívhang jóga


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr534994522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása