HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.06.07. 16:28 Ingrid

Ajándék Bogyócsalád

Tegnap különösen sok jóban volt részem. Mint oly sokszor az elmúlt hónapokban, megengedtem magamnak pár óra pihentető alvást. Előtte relaxációs órát tartottam magunknak -igen, két személyre szólt-, ahogy azt a jóga órákon tanultam, és utána valószínűtlenül jót aludtam. Megtanultam a terhességem alatt teljesen ellazulni és valóban pihentetően aludni, relaxálni. Már ezt a nyugodt délutánt is nagy ajándéknak tartottam magam számára, és csak egy kellemes esti együtt-filmezésre rendezkedtem volna be, amikor hazaállított Bogyóapu egy szál fehér rózsával.

Érthető módon nagyon meglepődtem és nem is sejtettem, hogy ez nem minden! Járt mellé egy rég áhított parfüm és egy édes Bogyócsalád-miniatűr, ami egy kis katicacsaládból áll, szimbolizálva bennünket és tisztelegve a katica-imádatom előtt.

Boldog voltam és nagyon meghatódtam. Egyedül az bánt, hogy Bogyóanyunak hiányzik az egyik kis copfja, de megnyugtattam magam, hogy a körömcipő, az kárpótolja a hatalmas veszteségért.
Ezek apró örömök és figyelmességek, akelyek máskor is megvoltak, csak nem ilyen intenzitással és nem ilyen váratlanul. Nagyon sokat jelentenek, figyelmeztetve arra, hogy gondolnak ránk, szeretnek és fontosak vagyunk egymásnak.

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr764994494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása