HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.06.18. 10:09 Ingrid

Apák napjára-arconütés!

Bogyólányból temperamentumos kislány lesz, ha az anyukája génjeit örökli, ez biztos. De hogy kismagaztként már bemutassa karakán voltát, az nagy meglepetésként ért bennünket  a 23.- hét végén, éppen apák napján!
Történt ugyanis, hogy Bogyóapu a kommunikáció azon formáját választotta, hogy fülét a pocakomra tapasztotta és közben dobolt az ujjaival a hasamon egy  - feltehetőleg - a lányának nem túl szimpatikus dobjátékot, és erre az úgy reagált, hogy behúzott egyet Bogyóapunak!
Én is éreztem és Bogyóapu is felkapta a fejét, azzal a felkiáltással, hogy '"történt valami!". Ezen jót nevettünk, mégpedig akkorát, hogy a lány megszégyelhette magát és egész nap büntetésben volt, nem is jelentkezett egy jó darabig. Valószínűsítem, hogy ezért, mert érezte, hogy nem illő Apunak behúzni egy ilyen jeles napon.
Mérföldkő ez, mert ekkora erővel kifejtett box-edzés még nem zajlott le Bogyóapu jelenlétében és illő - nem illő, mi örültünk neki.

Szólj hozzá!

Címkék: jelek


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr444994485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása