HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.06.25. 11:12 Ingrid

A 25. hét

Lassan 700 grammot nyom Bogyólány, és ha felülne, akkor 35 centi körül lenne. Mostantól hetente egy centit fog nőni.  Bőre még mindig ráncos és halvány, de egyre jobban rakódnak rá a zsírpárnák, ami okán elindul a súlygyarapodás. Egyre kevesebb helye marad mozgolódásra, amit azonban még így is gyakorol. A vonalzóm állítása szerint már "válaszolni" tud a külső zajokra. Megkezdődik a vérerek, hajszálerek kialakulása, ami a bőrét halvány rózsaszínné változtatja.

Az agykéreg rétegekre tagolódik. Továbbra is kortyolgat a magzatvízből, ezért csuklik is rendesen, ezt tegnap kétségtelenül éreztem. Az orrnyílások elkezdenek kinyílni, a magzati tüdőben kifejlődtek az erek, a gerinc is szépen fejlődik tovább. Kézügyessége napról-napra jobb, kezét ökölbe tudja szorítani, ügyesen játszadozik a köldökzsinórral.
Nekem egyre jobban oda kell figyelnem a táplálkozásomra. Normális hízás a 30. terhességi hétig 8-11 kiló. Mi ezt előreláthatólag nem szárnyaljuk majd túl. Édesség, csokoládé elfelejtve. Magas rosttartalmú étrend, kevés szénhidrát és sok gyümölcs-zöldség a favorit.

4 komment

Címkék: hétről hétre


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr264994477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabi 2007.06.25. 17:48:52

Hogy Ti már mekkorák vagytok?! :) Jó olvasni Téged, mert már kezdtem azt hinni kismamás szűklátókörűségem okozza, de tényleg óriási körülöttem is a bababumm...és ez nagyon jó, mert tényleg olyan helyekről kapok örömhíreket, ahol már le is tettek arról, hogy valaha is lehet részük ekkora örömben... És olyan szépnek látom a világot így már én is! :) Vigyázz magatokra Bogyóanyu!

Katónéni 2007.06.25. 19:17:09

Kedves Ingrid!
Véletlenül találtam a blogodra.Nagyon tetszik! Olyan szép emlékeket ébresztett bennem! Igaz, 20 ill. 18 évvel ezelőttieket!
A legérdekesebb, hogy valaha a gimiben ismertem egy kedves lányt,akit Ingridnek hívtak!!!
Simon Ingridnek!!!!
Ismeretlenül is puszillak Bogyókáddal együtt!

Ingrid 2007.06.26. 10:44:48

Köszönjük szépen, nagyon kedvesek vagytok!
Gabi! Ti is lesztek ilyen nagyok, ne aggódj :)
Katónéni! Örülök, hogy kellemes emlékeket ébreszt Benned a blog. Kicsi a világ :)

Any 2008.11.04. 16:24:35

Most találtam rá az oldaladra, nagyon tetszik, ezen a héten léptem én is a 25. hétbe... igaz nem az első terhességem, de az elözőek olyan régen voltak 15-17 évvel ezelőtt, hogy nagy izgalom újra átélni...
süti beállítások módosítása