HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.07.19. 11:03 Ingrid

Zenélő körforgó

A kiságy, a babakocsi és néhány babaruha után most az első olyan tárgy kerül bemutatásra, amivel valószínűleg először fog érintkezni Bogyólány. Ez nem más, mint a zenélő körforgó. Nagy dilemmában voltam, hogy ez milyen legyen, mennyire legyen színes, hangos, pörgős és hasonló "komoly" dilemmákkal küzdöttem, amikor útnak indultunk megvenni a babaholmikat.
Végül, egy mindegymilyencsakszíneslegyen körforgót képzeltem el a lányom kiságyára, ugyanis a csecsemők a nagyon színes dolgokat preferálják maguk körül, az vonzza a tekintetüket (ezt már teszteltük a barátnőmmel Juli babán), nem beszélve arról, hogy nagy készségfejlesztő is egyben a többféle idomokból álló zenélő csoda. A kiválasztásában Bogyóapu és Blogapu segített, könnyű dolgom volt, már csak rá kellett bólintsak.

Természetesen már össze is van szerelve és ott díszeleg a hálószobában, Bogyóapu és Bogyóanyu nagy-nagy örömére. Első nap feszülten figyeltük, hogy mit tud, milyen dallamot játszik és hogy mennyire forog. Mozgást nem észleltünk. Szomorúak lettünk és már-már ott tartottunk, hogy be kell szerezni egy jobbat is, ami forog, mert ez defektes, amikor másnap nagy magányomban beindítottam és az ágyamról figyeltem. És mégis forog! Boldogan hívtam Bogyóaput, hogy mégis forog a körforgó, csak oda kell figyelni és nem kell 100 km/h-ás sebességet elvárni egy ilyen ketyerétől, amibe a gyerek beleszédül. Nos, ilyen egy kezdő szülő, aki a legjobbat szeretné gyermekének.

2 komment

Címkék: első babaholmik


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr904994448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2007.07.19. 22:09:55

Gyönyörű az a körforgó, én még ilyet nem is láttam. Bogyólány imádni fogja!!! Áronnak is van ilyesmije, hát egészen transzban van, amikor bekapcsoljuk. Úgy 5 percig... De ez nála a csúcs :))

Hermione 2007.07.23. 10:58:14

szia Bogyóanyu!

álmaim babakocsiját vettétek meg Bogyólánynak :) :) Szuperjól néz ki. N

a zenélő forgót hol tudtátok megvenni? legjobb bnőm 2-3 hét múlva szül, és ezt szeretném nekik ajándékba venni. ez ráadásul nagyon tetszik.

Köszi előre is
H.
süti beállítások módosítása