HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.08.09. 10:00 Ingrid

Gyümölcsnap hetente egyszer!

Ha az ember lánya fórumozik (jelen esetben babás témában), akkor rengeteg hasznos (és kevésbé hasznos) információra tehet szert a kismamatársaktól. Így vagyok ezzel én is, sokat segítenek a Babanet-es lányok, akikkel megosztunk minden tapasztalatot. Így jutott tudomásomra (Cukikától) a gyümölcsnap is, amit hetente egyszer lehet megejteni. Elsősorban toxémia ellen ajánlják az orvosok-védőnők, az én védőnőm is jónak találta, és így bevezettem hetente egyszer, hétfőn. Már a második hétfőnk telt el így, és bánom, hogy nem kezdtem el korábban, annak ellenére, hogy nem vagyok toxémia-gyanús, szerencsére.
Meg kell, hogy említsem, hogy ez a gyümölcsnap nem úgy értendő, mint a fogyókúrásoknál, hogy napi egy banán, 2 alma max 3 körte és ennyi. Itt enni kell, szigorúan sokat, sőt! Pár nyers zöldség is jöhet, én 100%-os gyümölcslevet is megengedek magamnak ezen a napon (amúgy nem iszom, csak vizet). Nagyon jó hatással van a szervezetemre. Másnap a legjobb érzés, ugyanis a lábaim és a hasam szinte súlytalanok, friss és üde leszek ez után a nap után. Akinek picit is dagad a lába, vagy magas a vérnyomása, esetleg a toxémia bármely tünetét észreveszi magán, az nyugodtan kipróbálhatja!

2 komment

Címkék: egyéb védőnő egészség


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr14994420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PM 2007.08.09. 20:09:55

Szia Ingrid! Ez a gyümölcsnap azt jelenti, hogy egész nap bármilyen gyümölcs, bármilyen mennyiségben? Mert szerintem én is kipróbálom. :) És aznap vizet lehet inni és 100%-os gyümölcslevet?

Ingrid 2007.08.09. 21:15:49

Igen, bármennyit! És teát is ihatsz. Cukika (akitől az ihlet jön) tejet is megenged magának reggel. Ezt mindenki úgy alakítja, ahogy érzi. Van aki csak fél gyümölcsnapot tart. És vigyázz, ha savasodsz, akkor sem tanácsos ilyen napot tartani.
Sok sikert hozzá!
süti beállítások módosítása