HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.10.10. 18:45 Ingrid

Miből mennyit?

Két hét statisztikáját szeretném megosztani kismama barátnőimmel, akik lelkesen olvasnak minden nap bennünket és folyamatosan záporoznak a kérdések, hogy hogy boldogulunk.
Megpróbálok néhány dolgot összeszedni és leírni, hátha ezzel támpontot adok a babavárás előkészületeihez. A felmérésünk nem reprezentatív, ugyanis egyedi tesztpilótánk, Heléna igényeit tükrözi.
  • pelenka - a leggyakoribb kérdés, a 2 hét alatt elfogyott több, mint 90 db.
  • textil pelenka - mint tudjuk ezt tesszük a baba feje alá, büfiztetéshez, etetéshez, erre rakom a kifertőtlenített edényeket, erre fekszik a baba, stb. Ebből folyamatos forgalomban kb. 10 db. van.
  • popsitörlő kendő - ez volt az, amit nem akartam nagy mennyiségben használni, mivel a lemosást jobbnak tartottam (kakis popsi lemosását), de nehéz megoldani egyedül, hogy belődd a vízhőfokot, csap alá tartsd a félig felöltöztetett gyereket és csak a szükséges területet érje víz. Nos, ebből heti egy csomag fogy el.
  • fürdetőkrém-popsikrém - amit a háziorvos felírt, az bőven elég hosszú távon és meg is felel egyelőre. Ha picit pirosabb a feneke, akkor Sudocreme-et kenek rá, hamar helyrehozza a kipirosodást.
  • rugdalózók - ebből rendszeresítettünk heti négy darab kezes-lábas fazont éjszakára (hálóing), és a nappaliakból pedig minimum 7 kell hetente, ha nem akarunk gyakrabban mosni.
  • bodyk - 2-3 darabbal több, mint rugdalózóból, ugyanis előfordul, hogy kakis lesz és cserélni kell.
  • zoknik - ha a rugdalózók zártak, akkor elég 4 pár.
  • hálózsák - én plüsst és frottírt használok, ebből szintén heti 4 van használatban, emellett takarom és bugyolálom is Helénát, nagyon szeret így aludni.
  • törülköző - avagy kifogó, ebből is 4 van használatban. Heléna gyakran lepisili fürdés után, így ritka alkalom, ha harmadik nap is ugyanazt használjuk. Ezek mind frottír törülközők. Van két pelenka anyagú is, de ezeket csak a kórházban használtam.

11 komment

Címkék: babaholmik babaápolás heléna


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr144994339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.10.11. 08:13:39

Úúú, ez nagyon hasznos kis statisztika... a 90 db peluson tágra nyílt szemekkel döbbentem, meg a popsitörlőn is... de nem is tudom, mit hittem..:))
Köszönjük Heléna és Ingrid!;-)

bungyi 2007.10.11. 10:28:44

jezus maria ! 90 pelenka, az elso napokban viszont alig fogy, nem ? hol veszel mo. on sudokremet ? szuper a bocso megoldas, es nem irtad, hogy hasznalt is Helenanak ? mi az a kifogo ? magyaran 2 torulkozo hasznos amikor furdetsz ? Tovabbi jo babazast es varjuk a hireket, puszi bogy.

Ingrid 2007.10.11. 13:05:46

Bogyo, Büngyit írtál :)
Igen, 90 db. és az első napokban is kb. ugyanannyit használtam, mint most. Ez persze csak akkor igaz, ha eszik rendesen a pici és van kaka-pisi a pelenkában. Az én lányomnak volt minden :) Pláne, ha tisztába teszed és épp akkor rakja tele a tisztát, már 2 pelenka elmegy egy pelenkázás alkalmával :)
Sudocrem kapható a patikákban.

Ingrid 2007.10.11. 13:07:38

Ja, kifogó=törülköző. Ebből elég egy a fürdetéshez, mert a végén pisil bele, de mindig van tartalék vészhelyzet esetére.

Krisz mami 2007.10.11. 17:53:38

Hűűű Ingird, ez tök hasznos volt, amit írtál, pont most kezdtem neki a kelengye vásárolgatásnak, mert azt álmodtam, hogy megindult a szülés és még sehol sem tartok a kelengyével :)
Jó, hogy írtál statisztikát, legalább fel tudunk valamilyen szinten készülni :) Pusza, Krisz mami (és Picuri)

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2007.10.12. 12:41:32

Igen, a 90 db peluson én is meglepődtem, de ha úgy nézem hogy az kb 6 db/nap akkor nem olyan meglepő.

Köszönöm én is a statisztikát, nagyon hasznos volt, bár nekünk ez még odébb van, jó tudni ;)

PM · http://www.pocakos.freeblog.hu 2007.10.12. 21:16:06

Nekem 1,5 hét alatt 40 db pellus használódott el és 1 csomag popsitörlő :) Hihetetlen, hogy mekkora érzékük van tiszta pellusba becsomagolás előtt belepakolni :)

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2007.10.14. 08:06:18

Kedves pici Heléna! Névnapod alkalmából sok szeretettel köszöntünk, és sok boldogságot kívánunk:) Simi és pocakpuszi: Dominó család

Krisz mami · http://picuri.blog.hu/ 2007.10.14. 13:55:59

Drága Heléna! Sok boldog névnapot kíván Krisz mami (és pocaklakó Enci)

Ingrid 2007.10.15. 17:24:42

Köszönjük szépen! Bár még nem tudom mikor fogjuk ünnepelni, mert egy évben többször is van Heléna nap, de minden kedves köszöntésnek örül a Kiscsajom.

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2007.10.16. 07:31:00

Hogy mára is jusson a jókívánságból ;) Boldog Névnapot Heléna! Érdemes a naptár szerinti névnapon megtartani, látod ilyenkor mindenki észreveszi a nagy napot...
süti beállítások módosítása