HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.10.19. 16:12 Ingrid

Masszázs egy apró testnek

Egy sírós, nyűgös, nemtudomitkezdjekmagammal estén úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy a kisasszony megtudja, milyen a babamasszázs! Már le volt esve a köldökcsonk, a helye is szép lett, így semmi akadálya nem volt, hogy elkezdjük.
Előkészületként kellemes meleggé varázsoltam a szobát, és lágy fényben úszott minden körülöttünk. A masszázs lényege az ellazulás és a kellemes közérzet teremtése. Erősíti a kötődést baba és mama között. A babák különösen szeretik az érintést, a simogatást, egyfajta biztonságérzetet ad nekik.
Tehát kiraktam a nappali kanapéjára egy törölközőt, masszázsolajat és lecsupaszítottam kicsi lányom apró testét. Mindjárt megszűnt a nyöszörgés és kellemetlen közérzet, csak figyelt és nem tudta mi történik, de hamar ráérzett az ízére és kellemesen nyögdécselve adta tudtomra, hogy ez már tetszik!
A meghittséget egy rövidke fotózás zavarta meg. De érthető, elvégre ez volt az első ilyen közös akciónk.
Bővebben a babamasszázsról itt.
 

7 komment

Címkék: babaápolás heléna babafejlődés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr874994335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2007.10.19. 20:23:32

Olyan formás ez a csöpnyi kisangyal!!!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.10.19. 21:26:14

óóóóóóóóóóó hogy élvezi a kis hölgy a kényeztetést :))))
az enyémek is imádták...mozdulatlanul hagyták magukat :)

Ingrid 2007.10.20. 07:47:33

Igen :) Tegnap úgy beájult utána, hogy négy és fél órán keresztül a hangját sem hallottam! Csodálatos éjszakánk volt :))))

Pöttye 2007.10.20. 09:12:48

Jaj de tündéri kisasszony:))) Elhiszem, hogy ennyire tetszett neki:))))

Méz 2007.10.20. 20:37:44

Annyira de annyira édes a kis bébid,minden nap jövök megnézni.Ez a masszázsos kép lett a kedvencem.Imádom! :)

Ingrid 2007.10.21. 08:56:58

Köszönjük :)

Kedves Méz! Örülök, hogy itt jársz, én is sokat gondolok rád! Majd benézek a kis helyünkre és tudakolózom felőled :)

Jkati 2007.10.21. 11:37:53

Nagyon felkészült,aggódó,roppant figyelmes anyuka vagy.De nem is lehet másként,egy ilyen szeretni való babával.
Puszika Kati
süti beállítások módosítása