HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.10.26. 16:19 Ingrid

Súlygyarapodás

Ma itt járt a védőnő. Heléna ismét kulcsszereplő volt ezen a találkozón, és bemutatta a védőnőnek, hogy gyönyörűen és sokat eszik, nem hiába mutatott tegnap a mérleg 3870! grammot. Közel egy kiló súlygyarapodás a születési súlyához képest egy hónap alatt. Most is megállapította, hogy nem hasfájós a gyerek, szépen bealszik evés után. Ez megnyugtató, hiszen ebben a korban ez a legnagyobb "mumus", a hasfájós kisbaba.
Heléna viszont frontérzékeny. Egy-egy frontosabb napon igazán ki tudja készíteni a környezetét, beleértve engem is, és az egészben az a legfárasztóbb, hogy minden energiáját az estékre tartogatja. Ilyenkor Bogyóapu, alias Apuci veszi kezelésbe a dolgokat, nála nyugalomra lel, amíg én erőt gyűjtök a következő "menetre".
Így zajlanak a napjaink, ezeket beszéltük át, és Heléna a nagy, kerek szemeivel csak figyelt, és szinte sugárzott a szeméből, hogy arról bizony nem tehet, hogy itt az ősz és jönnek-mennek a frontok.

8 komment

Címkék: egészség heléna babafejlődés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr884994326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.10.26. 17:16:46

Nagyon ügyes vagy kis Heléna, hoyg ennyit gyarapodtál... Gratulálok!!!

Csillus 2007.10.27. 12:54:33

Igazán nagyra nőtt ez a lányzó, nemsemmi hízás egy hónap alatt :)
Ügyesek vagytok nagyon :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.27. 16:48:54

Szia Ingrid!
Szegényke! Ki tudja, mit érez ilyenkor, ha jönnek-mennnek a frontok? Ha pl. olyan komisz fejfájást, mint én szoktam, nem csodálom, hogy kiakad.......
Én amióta csak visszemlékszem, fájt a fejem, és ez most sincs másként, ha frontvonulás van......
Nade, már megint egy nagyon szép képet tettél be! Olyan szépségesen meghitt.

Egy technikai kérdés. hogy csinálod, hogy a bejegyzésed közepébe húzod a képet, ha éppen úgy tetszik?:-) Nekem nem sikerül. Meg az sem, amikor többet illesztettél egymás mellé/alá.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.27. 16:50:16

Jaj, meg még azt akartam idebiggyeszteni, hogy milyen jó is az, amikor még az ember súlygyarapodásának ennyire örülnek:-))))

Zsibrák 2007.10.28. 09:25:25

Örülök, hogy ilyen ügyesen gyarapszik a kis leányzó, nagyra akar nőni :)
Még mi felnőttek is frontérzékenyek vagyunk, hát persze, hogy egy ilyen apró kis lényt még jobban meggyötörnek :(

Ingrid 2007.10.29. 14:24:58

Piroska! Írtam neked mailt a technikai kérdéssel kapcsolatban. Remélem tudtam segíteni.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.29. 20:10:06

Ingriiiid! Köszönöm!!!!!! Sikerült!:-))

Ingrid 2007.10.30. 11:43:12

Nincs mit, Piroskám!
süti beállítások módosítása