HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.10.30. 13:29 Ingrid

A fürdés élménye

Már egy hét is eltelt, mióta rájöttünk, hogy Helénának miért nem tetszenek az esti fürdetések. A hiba a vízhőfokban volt. Mikor annakidején lelkesen készülődtünk Heléna érkezésére, megvettük a vízhőmérőt, ezen jelezve volt (van) a kisbabáknak megfelelő hőfok, ami elméletileg 37. ExBogyóapu szépen be is tartotta ezt, minden alkalommal nagy gondossággal odafigyelve arra, hogy se több se kevesebb ne legyen.
Fürdés közben azonban Helénánál mindig eltörött a mécses. Keservesen sírt, olyannyira, hogy hetekig nem mertünk egyetlen babafürdetős fotót sem készíteni róla, mint ahogy ezt más tisztességes anyukák és apukák megteszik az első napokban. Mi csak fürdés utáni idilleket fotóztunk, hogy mégis legyen valami emlék az első fürdetésekről.
Egy alkalommal azonban én vállaltam át a fürdetővíz előkészítését és a saját ízlésemnek megfelelően készítettem el a kislányomnak. Ez bizony 2-3 fokkal melegebb volt, mint az "előírt", ki is kaptam az Apukától, de végül Heléna eldöntötte a vitás kérdést, mert nem sírt. Hiába, mi azért kilenc hónapig együtt fürödtünk, az ízlésünk ezért hasonló. Ebben a vízben már csendesen hagyta, hogy kényeztessük és lemossuk az apró testét. Ilyenkor nyugodtan néz ránk, én tartom a karommal és valakinek (a fotón épp a nagymamának) fognia kell a pici kezét, hogy biztonságban érezhesse magát. Úgy kapaszkodik, hogy a kicsiny ujjai elfehérdenek a szorításban.

10 komment

Címkék: babaápolás heléna


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr454994324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PM · http://www.pocakos.freeblog.hu 2007.10.30. 14:45:45

Milyen érdekes, Nóri is állandóan kapaszkodik, eddig mindkettőnk 1-1 kezét igényelte, de mostmár elég, ha az egyik kezét fogjuk :)
Nagyon aranyos kép :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.10.30. 14:53:43

ezen a poston jót mosolyogtam...nálunk Donátnál ugyanez volt a helyzet...és akkor jött a nagymama és a könyökével mérte be a víz hőmérsékletét...azóta én is :))))
gyönyörű és milyen kis pufi :))))

Piroska 2007.10.30. 15:35:08

Érdemes volt kivárni ezt a fürdős fotót:-))))

cucka 2007.10.30. 15:49:02

De szépen gömbölyödik ez a kislány! És milyen nyugodt és kisimult! :)

Zsibrák 2007.10.30. 19:19:11

Nagyon tetszik a kép, kis vízitündér lesz Heléna, én már látom a szeme csillogásán...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2007.10.30. 21:03:49

Tényleg kisimult, már most igazi nő... csak belemerült egy kád vízbe...

Pöttye 2007.10.31. 07:23:12

Olyan igazi kislány:)) Hasznos praktikákat fogunk mi még itt olvasni:)

Adam 2007.11.02. 02:48:28

Inkább melegeb legyen, Apuka ne fosson állandóan, mint mindig mindennel. Lányok bíztassatak egy ultraparás apukát! :)

Adam 2007.11.02. 02:49:00

egy b lemaradt :)

Ingrid 2007.11.02. 12:01:00

Az apuka nagyon nagy szerelemben van a lányával. Érthető, hogy félti mindentől.
süti beállítások módosítása