HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.02.24. 10:27 Ingrid

Vonalzók

Lehet számolgatni jobbról-balról a baba érkezését, ebben sokminden a segítségünkre van.

Eddig csak az internetes kalkulátorokat vettem igénybe, a mai napon  vonalzókészítéssel próbálkoztam. Sikerült is, igaz csak egy angol nyelvű oldalon találtam nekem való vonalzót, amit alkalmasnak találok arra, hogy használjam. Nagyon cuki, ugyanolyan pontosan kiszámolta a szülés várható időpontját, mint a magyar oldalakon található kalkulátorok, és ez alapján kiadott egy édes vonalzót, amit igény szerint változtathattam.
Minden kezdő-internetfelhasználó kismama elboldogul ezekkel a vonalzókkal.
Vannak magyar nyelvű vonalzók is. Ezeket azért nem találom jónak, mert kéri a születendő baba nevét is. Ilyennel mi még nem rednelkezünk, hacsak a Bogyóka nem számít annak, de ezt is csak a mikroszkópos első találkozásunkkor aggattam rá, nem szeretném, ha a diplomaosztóján majd ugyanígy szólítanánk.
Tehát a magyar nyelvű akkor nyeri el aktualitását, ha lesz már igazi, félhivatalos neve is Bogyókának. Itt találhatók még születésnapos vonalzók is, olyan anyukáknak, akiknek már megszületett a csemetéje. Ezek lehetnek nagyon egyediek, amit a képfeltöltési lehetőség biztosít számunkra. Lehet feltenni a kérdést, hogy mire való és hogy ebben mi a jó?
Nos az, hogy a babafórumokon ezek alapján mindenki, aki ránéz az adatlapodra, láthatja, hogy hol tartotok éppen a várandósságban. Aranyos, kedves kis vonalzókat lehet alkotni, egyes fórumokon, ahol aláírást is megadhatsz a posztjaidhoz, ott oda is be lehet linkelni a HTML-kódot, és minden hozzászólás alatt megjelenik.
Mostantól a blogom címe alatt is Bogyóka vonalzója jelenik meg. Ez a vonalzó minden eddigi számításaimat keresztül húzta, ugyanis a 7. hétbe kalibrál bennünket.

2 komment

Címkék: vonalzó


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr254994583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea 2007.02.25. 19:58:05

Ügyes dolog ez a vonalzó! Hamarjában csináltam egyet én is méhem gyümölcsének, de még nem jöttem rá, hogyan használhatnám pl. névjegynek emailben.
Hanem a legszebb mégis csak a születésnapi vonalzó lesz ;)

Ingrid 2007.02.26. 10:34:29

Kedves Bea!
Ma reggel órákon át igyekeztem ezt a problémát megoldani, de nekem sem sikerült. Elméletileg HTML -kompatibilis helyeken meg kell jelenjen, de nekem sem engedélyezte egyiik mailboxom sem, hogy az aláírásomnál ez a csinos kis vonalzó jelenjen meg. Valószínüleg a mailszerver a hibás, pedig a baby-gaga-n az van, hogy a HTML-kód, amit megad, az kompatibilis mailekhez.... többre nem jöttem rá én sem, pedig az össze kóddal végigcsináltam a műveleteket.
Marad a topicokon a dicsekvés a menő vonalzónkkal....
süti beállítások módosítása