HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.03.07. 07:34 Ingrid

Kiskönyvünk is van!

Tegnaptól tényleg beléptünk a kismamák táborába, ugyanis csinos kiskönyvet kaptunk a védőnénitől, minden fontos adattal. Ebben vezeti majd a nőgyógyász az észrevételeit, ide kerülnek majd a labor-eredményeink, a belgyógyász és a fogorvos is ide fogja beírni a diagnózisát a kismamának.  Ööö... vagyis, nekem. Beírta a gyógyszerallergiát, szüleink betegségeit, foglalkozásunkat, a szülészorvos és háziorvos nevét.
Egy testsúlymérés és vérnyomásmérés között elmondtam neki, hogy vegetáriánus vagyok, amitől nem lepődött meg, nem dobott egy hátast és nem próbált meg húsevére kényszeríteni, mint egyes régi, elavult szakkönyvek írói. Egyedül a vas-bevitel miatt aggódik, de azt mondta, hogy ezt is megtudjuk az első vérvételből, addig szedjem a vitaminokat.
Ha már itt tartunk, felírta a kiskönyvbe az összes gyógyszert és vitamint, amit szedek, valamint azt, hogy a terhesség korai szakaszában bevéreztem. Kaptam még egy-egy darab mintaszámot két kismamáknak szóló magazinból, amit át kell böngésszek, mert később átbeszélhetjük, no erre kíváncsi vagyok. Következő időpont egy hónap múlva, addig még vár rám néhány vizsgálat.
A védőnői szolgálatnak mindezek ellenére sok hasznát nem látom, habár nagyon szimpatikus és fiatal védőnőt kaptunk, úgy gondolom, hogy ő csak egy halom adminisztrációt lát el, amit a nőgyógyász vagy a háziorvos is elláthat. És majd alkalomadtán jön terepszemlére, felmérni, milyen körülmények közé fog kerülni a kisbaba. Előre jeleztem, hogy a gyerekszobát még ne keresse, mert nincs. Költözni szeretnénk. Csak hogy tudja mire számítson.

1 komment

Címkék: védőnő vitaminok kiskönyv vegetarianizmus


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr584994572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boroka 2007.03.07. 14:05:24

a védőnő nagyon hasznos lehet, ha meg lesz a baba, egy csomó mindenre meg tud tanítani, bármikor lehet hozzá segítségért fordulni, és jól ismeri a baba-ellátó intézeteket, ha valami gond van. légy vele jóban:)
süti beállítások módosítása