HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.04.18. 12:01 Ingrid

Blogger csajok

Pár hónapja egy barátom tanácsára kezdtem el bloggolni. Nem tudtam eleinte mit  kezdjek vele, mit is írhatnék bele, sosem voltam az a napló-írogatós kislány, hát még most, felnőtt fejjel!
Szép lassan valahogy belendült a dolog. Tetszett mindenkinek és én is élveztem, hogy nem kell mindenütt mindent elismételgetni. A barátaim nagy része rendszeresen olvassa és a távoli rokonok is naprakészek Bogyó fejlődését illetően. Időközben arra is rájöttem, hogy nem vagyok egyedül az irományaimmal, van rajtam kívül jópár barátnő, aki szintén blogot ír.
Legfiatalabb Boglárka, aki minden nap rendszeresen frissíti az oldalt, sok-sok fotóval, kedves versikével, érdekes eseményekkel, amelyek vele történnek. Aztán itt van Bíbor, aki kivételes energiával van megáldva és ez minden egyes posztjában érzékelhető. Szeretem olvasni a sorait, mert feltöltenek és megmosolyogtatnak. Zoé, hozzám hasonlóan a babavárásról írogat, szintén minden nap beszámol az eseményekről, érzésekről és hasznos információkat közöl a babavárásról olvasóival.
Hogyan lehet mindezt könnyedén figyelemmel követni?
Van egy úgynevezett netvibes nevezetű gyűjtőoldal, jobb megfogalmazást nem tudok. Ahova bejelentkezhetsz és megcsinálhatod a saját netvibes oldaladat. Ez egy úgynevezett forrásoldalként működik. Minden valamirevaló oldalnak van rss-feedje, ami egy hírcsatorna, és így beilleszthető a netvibes hírforrásaid közé.
Kis csinos dobozokban tárolja az oldalakat, megjelenítve a cikkeket, postokat, híreket.
Személyre szabható, csak e-mailcím és jelszó kell hozzá.
Így néz ki:

Ezen különböző fülek vannak. Nekem a General helyett Hírek, itt a híreket tárolom. Van egy blog fül, ahol a blogokat, továbbá fotók, videók, stb.
Így könnyen át tudom nézni az újdonságokat, kiemeli a még nem olvasott dolgokat. Nem kell minden oldalra külön ellátogatni fölöslegesen. Hát nem nagyszerű?
Lényeg, hogy az oldalnak legyen rss-feedje. Sajnos a Nők Lapja blognak nincs, ezért Bíbor blogját nem tudom a többivel együtt kezelni. Nagy kár, reméljük az NLC hamarosan pótolja ezt a hiányosságot.
Több info a netvibesről itt.


6 komment

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr944994545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dominó · http://dilidomino.freeblog.hu 2007.04.18. 12:46:05

Szia, most találtam rá a naplódra, és nagyon tetszik. Jól végigolvastam, és ha nem bánod, ezután is figyelemmel kísérem a pocakosodásod! :)

Kellemes és problémamentes babavásárt!

Dominó és anyukája:)

Ingrid 2007.04.18. 13:04:59

Kedves Dominó-anyu! Nagyon megleptél, és megtiszteltetésnek veszem, hogy követni fogod :)
Mi is kukkolgatunk majd nálatok, nagyon szép fiú Dominó :)

Legyen szép napotok!

Melinda · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.04.18. 14:20:50

Szia Ingrig!
Köszi, hogy megemlítettél minket is a naplódban. Valóban furcsa doldokat művel az élet. Rajtam sem gazdagodott meg soha a "napló-gyár" :)
Azért titkon remélem,hogy találkozunk még manócskásan :D
Pocifotó? Noi mit szól a nagynéniséghez?

Ingrid 2007.04.18. 14:27:10

Nincs mit! :) Nagy-nagy szeretettel és kíváncsisággal olvasom Boglárka blogját, mindig naprakész vagyok!
Biztos találkozunk! Ez nem kérdés :)
Pocifotón épp most gondolkodom, szerintem hamarosan következik... már van mit fotózni.
A nagynéni nagyon boldog, szentül meg van győződve, hogy unokahúga születik és már most a nyári szüneteket szervezi, hogy nála legyen a csöppség!
Pusszantalak!

Melinda · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.04.18. 14:44:26

Hű, de gyors voltál :) A következő uh már minden bizonnyal kiderül a neme. Épp a munkáidai nézegettem és verj fejbe nyugodtan, de még nem találtam a pólyapárnát sem a kistakarót, sem a rácsvédőt. :)

Ingrid 2007.04.18. 14:55:33

Haha :) Nem sok időm van most "dolgozni". Tanulok, mert sok vizsgám következik mellette pihengetek Bogyóval és a maradék szabadidőmben filmeket nézek. Ha minden igaz, jövőhét pénteken megmutatja magát, remélem nem szégyenlős ;)
Igen, gyors vagyok, mert még buherálom az oldalt :)
Te készítettél valamit anno Boglárkának?
süti beállítások módosítása