HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.06.13. 10:00 Ingrid

Vitaminjaink

Erről nagyon rég nem írtam, ígyhát beszámolok picit arról, hogy jelenleg milyen vitaminokat viszek be a szervezetembe a 23. héten, a sok zöldség-gyümölcs felett, annak érdekében, hogy a lányom ne szenvedjen hiányt semmiből.
Naponta: 2x Magnerot, ez a magnézium
             1x Ferro-folgamma, ez a vas tabletta
             1x Cetebe, ez a C-vitamin
             1X Folsav, ami a folsav, a vitaminok felsívódásáért
Ezeket külön-külön szedem, ügyelve arra, hogy tartsak pár óra szünetet a vas és magnézium tabletták között, mert a kettő együtt nem optimális, mivel az egyik izom-lazító, a másik izomösszehúzódást-fokozó és gátolják egymás felszívódását a szervezetben.
A magnéziumra a korai vetélés vagy koraszülés megelőzéséért van szükség és nem árt folyamatosan szedni, annak ellenére sem, ha az étkezésünket úgy alakítjuk, hogy azokban is benne legyen. Pl. csonthéjasok, tejtermék, tojás, gabonafélék, zöld levelű zöldségek.
A vas fontos vitaminunk, amely a kimerültség ellen nyújt védelmet és egy fehérjével összekapcsolódva a hemoglobint alkotja, amely az oxigén szállításáért felelős a szervezetben. Sok vas van a gabonamagvakban, teljes kiőrlésű kenyérben, lencsében, babban, brokkoliban és burgonyában.
Rapszodikusan, hetente 2-3 alkalommal még kiegészítem a vitaminokat a következőkkel:
  • Elevit - terhesvitamin
  • Calcium - a csontokért
Elevitet már lassan el is lehet hagyni, a védőnő szerint, de én még szedegetem, a Calciumot pedig a csontosodást megkezdődően szedtem naponta, de már azt is csak rapszodikusan.

1 komment

Címkék: egészség hétről hétre vitaminok


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr494994489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2007.06.15. 17:23:04

Milyen tudatos kismama vagy, ez igen! Bogyólány így mindent megkap amire szüksége van a fejlődéshez és a sok pozitív élménnyel együtt ez a legtöbb amit most adhatsz neki.
süti beállítások módosítása