HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.07.14. 10:00 Ingrid

Ismét kap valamit

Ma fontos napja van Bogyólánynak! Ismét róla szól a nap, elmegyünk vásárolni számára néhány dolgot, remélem sokmindent sikerül beszereznünk. Összeállítottam egy listát, amin már irányárak is szerepelnek, így meglepetés nem érhet. Néhány dolgon jó lenne már túl lenni és letudni, mert egyre csak közeleg a nagypocakos-időszak és nem lesz kellemes akkor rohangálni megfelelő kiságyért, ágyneműért, baldachinért, pelenkázóért és hasonló finomságokért.
Izgalmas ez a berendezős, fészekrakós időszak, jó érzés kiválasztani leendő bútorait és megszervezni kis életének első hónapjait. Még bizonytalan vagyok pár dologgal kapcsolatban. Például sok pro és kontra véleményt hallottam a légzésfigyelőről... nagy dilemmám, hogy kézi vagy elektromos legyen-e a mellszívó, mert hát még semmi tapasztalatom nincs és ahány anyuka, annyian esküsznek erre-vagy arra a verzióra. Pelus-szemetes biztos hogy lesz, környezetbarátabb külön tárolni és úgy a kukába dobni a pelusokat, mint a háztartási hulladékkal (még nem jöttem rá, hogy miért, de ezt olvastam), aztán a pelenkázó a fürdőszobában lesz, ott még elfér és egyből moshatom, ha akció van, a kis popsiját. Ráadásul a szagok sem a mi hálószobánkban terjengenek majd. Remélem beválik a módszer és nem lesz kényelmetlen. Matrac, ágy, baldachin, kiskád konkrét elképzelésekkel vannak ellátva, így nem lesz nagy dilemma kiválasztani az igazit (ha csak nem akadok el a bőség zavarában).

7 komment

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr394994456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katónéni 2007.07.14. 11:03:09

Kedves Ingrid!
Szakmámból adódóan sok kismamával van dolgom. Mind az Avent kézi mellszívóra esküszik.
Jó"fészekrakást"!

Gabi 2007.07.14. 19:23:37

Körülöttem is "potyognak" mostanság a babák, úgyhogy engem is sokféle tanáccsal látnak el. Barátnőim is a fent említett Avent kézi mellszívó mellett voksolnak, valamint ugyanettől a márkától a mellbimbó-krémre. A légzésfigyelővel kapcsolatban inkább az a bevett szokásuk, hogy kölcsönöznek egyet (bio gyógyászati boltokból lehet!) és meglátják van-e értelme megvenni (ha jól tudom, nem olcsó mulatság ahhoz, ha pl. egyáltalán nem fogjátok használni), de ha a baba egy légtérben van a szülőkkel, nem is feltétlenül van rá szükség. Én is gyűjtöm az infókat! :) Jó vásárlást Bogyólánynak! :)

Melinda 2007.07.15. 07:23:39

Szia Drága!
Nem akarok beleszólni, csak vélemény. Nekem van kézi és elektromos mellszivó is és mindkettőtöl fájt a mellem, mármint az a rész ahova nekitapasztod a mellszivót, ezért fejtem kézzel. Van egy bizonyos C fogásos techika, amit még a korházba mutattak meg(de utána olvashatsz a netten is és csak első körben tünik "nehéznek") és öröm nézni ahogy ömlik a tejcsi.
Puszika Nektek

bokorka 2007.07.15. 10:03:58

Drága Ingrid, én nem írok márkát, viszont egyértelműen leteszem a voksot az elektromos mellszívó mellett. Az első fiam lusta volt, lassan szopott és eleinte keveset. Jól stimulált az elektromos mellszívó. A második fiammal pedig már rengeteg tejem volt, jutott belőle más babáknak is, ott meg jól fogott, hogy könnyen és gyorsan tudtam fejni. Nem fájt, nem volt kellemetlen, könnyen karban lehetett tartani. A kézi mellszívót is kipróbáltam, számomra nem volt elég a hatékonysága, nagyon sok időt elvett. Ráadásul egy olyan fejőgépet vettem, amin orrszívó-porszívó is volt, és a kicsiknél ez igen igen igen fontosnak és hasznosnak bizonyult. A baldachin ízlés dolga, sok helyet foglal, én azt spóroltam le. A fürdőszobás pelenkázó-ötlet remek. A külön pelenka tárolásnak sajnos csak ott van értelme, ahol a z összegyűjtött pelenkát be is gyűjtik, pl Németországban (most olvastma, hogy van hőerőmű, ahol felhasználják). Légzésfigyelőt akkor vegyél, ha az orvos, vagy a védőnő javallja. Általában koraszülött, vagy éppenséggel túl nagysúlyú, "cukros" mamák gyerekeinél javasolják.

Általában amit az ember szülés előtt összevásárol, annak a nagyrészét később nem, vagy alig használja. Én azt javaslom, hogy várd ki, amíg a gyakorlat megmutatja, mire van szükség. Persze, tudom, hogy ilyenkor az ember nagyon türelmetlen, és gy érzi, hogy a vásárlás is már egy "gyerekes"-projekt. Kitartást, és sok örömöt!

Zsibrák 2007.07.15. 11:11:04

Drága Bogyóanyu, olyan jó olvasni, hogy pelenkázóasztal-vásárlás, stb tölti ki a napjaitokat. Annyi örömmel és izgalommal jár!! :) Az én tapasztalaltaim: mellszívó: nekem kézi és elektromos is volt, az előbbit használtam, mert utóbbi nem volt elég hatékony. De az igaz, hogy a kézi több időt igénybe vesz és jobban me is dolgoztat. A kórházban jó ha megtanulod a kézit is, tartaléknak.
Nekem a garmastan bimbókenőcs jött be, a terhesség utolsó hónapjától használtam minden este, zuhi után. Nem is volt kisebesedve a bimbóm. Húzogatós, morzsolgatós, dörzsölgetős módszereket nem próbáltam a bimbó edzésére.
Mi is külön tároljük a használt pelust, ennek az az oka, hogy azon melegében dobhatom el, nem kell a földre dobni, amíg a gyerekkel foglalkozom, majd a konyhába tipegnem vele.
Légzésfigyelőnk nincs, erről nem tudok véleményt mondani, a bébifont viszont megpuszilnám minden nap, olyan hasznos.
Puszillak benneteket.
Bea

Dominóanyu · http://dilidomino.freeblog.hu 2007.07.15. 12:07:26

Kedves Ingrid,

látom már sokan leírták a tapasztalatokat, én is csatlakoznék hozzájuk, ha nem gond. ;)

Légzésfigyelő: én abba a kategóriába tartozom, aki azt mondja, hogy ha van rá mód, (nyilván anyagilag), akkor szerezzünk be egy ilyen készüléket. Dominó nem volt sem koraszülött, sem túlsúlyos, mégis riasztott a figyelő néhány hetes korában. És nem tévesen. Persze csak akkor ér valamit, ha baj esetén segítséget is tud nyújtani a szülő.
Mellszívó: nekem is Avent kézi mellszívóm van, imádom, szerencsére sokat fejtem vele. Ám az én véleményem az, hogy először bőven megteszi egy olcsóbb kézi (pumpás mellszívó), aztán ha úgy látod, hogy tényleg szükséged van egy fejőre, akkor még mindig vehettek drágábbat. Mert ugye nem olcsók...az elektromosról nem is szólva. Ha igény szerint szoptatsz, és az első naptól veled lehet a babád, akkor nem is nagyon fog kelleni, ha csak nem lesz több tejed mint amennyi Bogyólánynak kell majd. :)
Pelus-szemetes nekünk is van, előtte sima volt. Ég és föld.
Kellemes fészekrakást ;)
süti beállítások módosítása