HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.07.15. 20:47 Ingrid

A kiságy, amit nem akartam

Első alkalommal had beszéljek a kiságyunkról, amit végül az Ikeában szereztünk be (Bécs, de ugyanannyi, mint itthon). Mint minden rendes kismama elképzelésekkel és igényekkel indultam neki eme bútordarab beszerzésének. Voltak kritériumok: méretileg 60x120-as ami elfér itthon, nem lehet gyenge düledező ágy, állítható legyen a magassága minimum 2 állásban, legyen egy picit igényesebb, de ne legyen irtózatosan drága, és a színe - egy nőnél a legfontosabb - még véletlenül sem lehet fehér! Ezt eleve kizártam, magam sem tudom miért.
Körbenéztünk jó pár kiságyat, még itthon is, Bécsben is, ez utóbbi helyen előszeretettel gyártanak óriási ágyakat, elvétve találtam csak az általam óhajtott méretből. Mindent összevetve hatalmas árkülönbség nincs, sőt! Lehet, hogy nem a legjobb helyen jártunk (scs), de nem is nagyon láttam különbséget.
Végül a kiválasztott darab, egy méretben megfelelő, nagyrészt minden igényt kielégítő, ámde FEHÉR kiságy lett, amit annyira megszerettem és rájöttem mennyire jól mutat ez a szobánkban, más szín nem is lenne ennyire szép, kecses és odaillő, mint ez a darab. Ennyit  arról, hogy úgy indultunk neki, hogy mindegy milyen, csak fehér ne legyen:

Szólj hozzá!

Címkék: első babaholmik


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr684994454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása