HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.08.08. 21:54 Ingrid

Fontos kellék szülés után

Amikor a nőéremnek elmondtam, hogy babát várok első reakciója az öröm és meglepettség után az volt, hogy ilyet vennem kell! Ezt azonnal vegyem fel szülés után, mert nagyon fontos. Ugyan nekem nem ez volt az első és legfontosabb, de tudtam, hogy hasznos dolog és valóban szükségem lesz rá. Pár napja, amikor az egész kórházi-csomagos dolog kiderült, akkor kétségbe is estem, hogy ez még nincs is megvásárolva! Márpedig ezt csak én tudom megvenni, és a csomagban benne kell lennie, akciókészen.  Hogy mi ez a "titokzatos" kellék? A fűző, amit azért tartok fontosnak, mert segíti a has visszahúzódását, nem marad löttyedt, hamarabb és könnyebben visszanyerhető így a szülés előtti alak.

Jó tudni, hogy a méretet úgy kell kiválasztani (az ajánlás szerint), hogy a szülés előtti mérettől eggyel nagyobb legyen (már aki nem hízott ettől többet....). Sokat gondolkodtam, hogy jót választok-e, de itthon felpróbáltam a megvásárolt darabot és rájöttem, hogy jól döntöttem. Igaz, a felpróbálás úgy értendő, hogy csak óvatosan húztam fel és a fűzőrészt, ami tulajdonképpen leszorítja a kívánt területet, kibontva hagytam.
Manapság, sajnos nem sokan ajánlják, mondván hagyjunk mindent a természetre és álljon minden vissza a maga rendje szerint. Én ezt nem tartom valami okos gondolatmenetnek, mert ami csúnyán kinyúlik (a has, jelen esetben), azt bizony nehéz "természetesen" visszaállítani a régi formájára, ráadásul miért kell egy nőnek szülés után úgy kinéznie, mint egy csüngőhasú vietnámi malac?

2 komment

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr434994421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2007.08.10. 11:02:12

Egy ilyen fűzőt én is feltétlenül be fogok szerezni! Tudom, hogy megoszlanak a vélemények fűzőügyben, de szerintem nem véletlen az, hogy régebben homokzsákokat tettek a frissen szült nők hasára, hogy elősegítsék a bőr "visszaállítását".

bokorka 2007.08.11. 07:42:42

Szerintem alkat kérdése is, hogy milyen nyomai maradnak a szülésnek. Rám is próbáltak homokzsákot tenni szülés után, de annyira fel voltam pörögve, hogy nem tudtam én egyhelyben feküdni egy percig se. Viszont nem is akartam úgy kinézni, mint szülés előtt. Az idő és a kor, és minden egyébb fiziológiai történet nyomot hagy rajtunk. Ezeket nem kell szégyellni (nem is kell túlzásokba esni, elhízni, vgy ilyesmi), hiszen hozzánk tartoznak. Nem?
süti beállítások módosítása