HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.08.09. 12:27 Ingrid

Ultrahang a 31. héten

Várandósságom 31. hetében ismét meglátogattuk az orvosunkat és megnéztük Bogyólányt, aki már nagyon várt az ultrahangos vizsgálatra, ugyanis előtte mindent "megbeszéltünk", mondtam neki, hogy lesz egy kis betekintés az ő érdekében és viselkedjen szépen. Így is tett és nagyon büszke voltam rá, ahogy a kis édes ott pislogott nagyokat a monitoron. Az alábbiak derültek ki ma:
Magzat fekvése: Koponyavégű hosszfekvés
  • LMP: 2007.01.01. (31W+3d)
  • Fej átmérője: 80,3 mm
  • Fejkörfogat:  293,0 mm
  • Haskörfogat: 279,8 mm
  • Combcsont:     61,2 mm
Jó szívműködés, jó életjelenségek.
Telt gyomor és hólyag, mko. norm. veseállomány.
Lepény mellső falon tapad, I. fokban érett, átlagos mennyiségű magzatvíz.
Súlybecslés: 1881 g
A biometriai adatok alapján a grav.s. 32w + 1d-nak felel meg.
Az érvényben lévő MSZNUT protokoll alapján elvégzett vizsgálat szerint durva fejlődési rendellenesség nem látható.
Mostantól kezdenek sűrűsödni az orvoslátogatások. Legközelebb a megszokott négy hét helyett három hét múlva megyünk ismét ultrahangra. Az orvosom azt tanácsolta, hogy addig élvezzem a várandósságot. Így is teszek, és Bogyólány is ⇓

10 komment

Címkék: ultrahang 3dultrahang választott orvos


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr244994419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2007.08.09. 12:39:20

De jó ez a kép!!! Látom, megszokta Bogyólány az uh-zást, mert már mosolyog is amikor fényképezik. És nagyobb a koránál, ez szuper, jól fejlődik, nemhiába a sok gyümölcs, zöldség...

vorosbegy · http://www.fioka.freeblog.hu 2007.08.09. 13:57:42

de szépek ezek a képek! lassan már "idekint" is találkozni fogtok :)))
és a lepényed is még csak I. fokban érett, ez nagyon jó! (csak megjegyzem, akik dohányoznak, azoknak nemritkán ilyenkor már III.fokban érett lepényük van...és hiába mondja az orvos, hogy a cigitől, kimennek az UH-ból és gyújtanak rá...csak dolgoztam nőgyógyászati UH-ban régen...szörnyű)

Ingrid 2007.08.09. 14:13:14

Ezek szerint nem dohányzom :)
Köszönöm az információt! Nagyon kedves vagy, hogy szakemberként is segítesz, köszönöm!

Zsibi! Igen, jól fejlődik, szép kis formás baba lesz.

Kryszti 2007.08.09. 15:00:43

Fantasztikus fotók! Tündéri a kislányod. Szépen gyarapodik. Így tovább Bogyóanyu és Bogyólány.

cucka 2007.08.09. 16:13:47

Annyira gyönyörű és mosolygós baba! Nagyon szép a kis Hercegnőtök! :) És ez a gyümölcsnapos dolog nagyon jól hangzik, szerintem én is kipróbálom!

PM 2007.08.09. 20:11:12

Nagyon szép a lánykátok :)

Zsó · http://baboca.blog.hu 2007.08.09. 20:17:44

Gyönyörű babuka, akárcsak a mamija! És a pocifotón sem látszol 'nagynak', még mindig nagyon csini vagy! Azt hiszem sokan minden szempontból példát vehetnének Rólad/Rólatok!

Zsibrák 2007.08.10. 14:11:03

Már úgy várom, hogy lássam azt a szép kis pofiját!!!

A dohányzásról jut eszembe, terhességem idején háromszor voltam kórházban és minden alkalommal dohányos kismamák voltak a kórteremben, egyetlen egyszer volt valaki rajtam kívül, aki nem dohányzott. És az egyik doki a fülem hallatára mondta, hogy a terhesség alatti dohányzás téma túl van lihegve, és nem okoz semmiféle oxigénhiányt a magzat agyában???!!! És azok el is hitték...

vorosbegy · http://www.fioka.freeblog.hu 2007.08.10. 16:16:25

én a főiskolán láttam egy egészségnevelésről készült filmet...még a 80-as években vették fel...a terhesség alatt végig dohányzó nők kisbabájának a születés után elvonási tünete van...nikotinhiány...a baba ordított az inkubátorban, mert koraszülött volt, az orvos a kísérlet igazolásaképpen befújt dohányfüstöt az inkubátorba...a baba megnyugodott...kicsit morbid kísérlet, de tanulságos...persze szegény babáknak csak addig kell szenvedniük, míg inkubátorban vannak...hazakerülve az anyatejjel megkapják újra a hiányolt nikotinadagjukat...

cucka 2007.08.10. 16:27:03

Nagyon kemény, hogy ilyen még a mai világban is előfordulhat. Én is dohányos voltam, férjem viszont egyáltalán nem dohányzott soha. Mikor összekerültünk, én éreztem magam rosszul attól, hogy én szívom és ezáltal neki leszek büdös. Aztán szép lassan csökkenni kezdett az "adagom" (bulikon dohányzóvá!) és végül idén januártól nem cigizek egyáltalán. Nem mondom, hogy néha nem hiányzik...nem is a nikotin, inkábbcsak a megszokott mozdulatok nagy beszélgetések közben! :) Most azt gondolom, sosem fogok többé rágyújtani...
süti beállítások módosítása