HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.09.14. 11:39 Ingrid

Csak mi ketten

Az utolsó hónapban vagyunk. Már csak pár nap és itt van velem, a karjaimban tarthatom Bogyólánykámat, aki Helénává nőtte ki magát az elmúlt hónapok során. Most, miközben írom a sorokat, itt dugdossa ki kicsiny lábát az oldalamon. Nem fájó, inkább jóleső érzés, néha csiklandoz. Én mosolygok és simogatom. Remélem emlékezni fog rá és ezt a kényeztetést a megszületését követően is alkalmazni fogom rajta.

Ma reggel úgy ébredtem, olyan érzéssel, mintha nem is lennék pocakos! Könnyűnek éreztem magam. Már előfordult hasonló ébredés. Ilyenkor rendszerint kapok egy kellemes belső simogatást (nem ám rugdosást, ilyen nálunk nincs!), hogy én is itt vagyok! Végigsimítom a pocakom és konstatálom, hogy nem álom az elmúlt nyolc és fél hónap, igenis itt van a kisbabám, és könnyű, kellemes szimbiózisban élünk.
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy néha nincsenek nehéz napjaink. Éjszakánként néha óvatos mozdulatokkal kell megközelítenem a mosdót, de ezek reggelre elmúlnak és ha Bogyóapu este nyolckor hív bennünket moziba, akkor mi örömmel repülünk vele, mert vevők vagyunk a jó programokra.
Öröm így tölteni az utolsó heteket és hálás vagyok a lányomnak, hogy mindezt így élhetem meg.

6 komment

Címkék: hétről hétre


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr284994390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2007.09.14. 14:01:57

Gyönyörűek vagytok és nagyon meghatóak a soraid...minden jót Nektek és millió simi Heléna-babának! :)))

Zsibrák 2007.09.14. 14:47:33

Te igazi ANYA vagy már most is.

Pöttye 2007.09.16. 09:19:45

Egyetértek Zsibárkkal... Csodaszép gondolatok... :)

Nemsokára jön közénk Heléna! :D

Pöttye 2007.09.17. 09:46:41

Lesz oldalról is pocakfotó? :)

Ingrid 2007.09.17. 10:08:33

Az is aktuális ezen a héten.

Pöttye 2007.09.17. 10:54:15

Jól van no...:) Nem türelmetlenkedem:D
süti beállítások módosítása