HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.11.09. 12:22 Ingrid

Költözünk!

Mindenki életében eljön a pillanat, amikor továbbáll és elhurcolkodik valahonnan máshová. Ez történik most velünk is. Kinőttük a blogponthu kapacitásait, szegény már nem bír el velünk, én pedig előkotortam a szekrény alján porosodó, régi honlapomat és oda viszem át az oldalt.
Mint minden költözés, ez is időbe telik, úgy az áthurcolkdás, mint az új otthon kicsinosítása. Azért remélem megéri kivárni azt a pár napot, amíg végleges formába öntődik.

4 komment

Címkék: heléna


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr874994315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.11.09. 13:34:30

Oda is fogunk ám járni:))
Szia Heléna!!!! (buksi-simi)
:)))

Krisz mami 2007.11.09. 15:44:11

Köszi a mai segítséget drága Ingrid, az új-régi helyedre is sűrűn járunk ám majd olvasni :) Puszikák Helénának!

cucka 2007.11.09. 16:09:35

Természetesen maradunk lelkes tagjai nagyszámú olvasótáborodnak! :)))
Én freeblogban gondolkodom...
Puszik Nektek! :)

Zsibrák 2007.11.10. 14:19:43

És mi - természetesen- követünk :)
süti beállítások módosítása