HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.09.26. 17:40 Ingrid

Készülünk (-tünk) a találkozásra

Sziasztok! Meghatódva olvastam soraitokat. Kedvesek vagytok én meg rettentően hálás, hogy ennyien írtatok. Első sorban Ádámnak, hogy ilyen sokat segít a blogban. Most csak pár percre kaptam internetet, szüléstörténetünk még nincs, de hamarosan összeállítom és hétvégén talán már olvasható lesz.
Jól vagyunk és szokjuk egymást. Már rég készültünk erre a helyzetre. Ennek ellenére váratlanul indult be a szülés, nem így terveztük. Olyannyira, hogy ez a bejegyzés még váratott magára. Már korábban megírtam. Egy részét, ami most tárgytalanná vált, kitöröltem, de be szeretném mutatni a dalt, amit az utolsó 2 in 1 napokban dúdoltunk és táncoltunk rá. Lehet, hogy ez is segített?? Így utólag bármit bemagyaráz az ember magának.
Beach Boys: Wouldn't it be nice, amit az egyik kedvenc filmünkben, a Az első 50 randi-ban ismertünk és szerettünk meg.
Igazából a fiatalságról szól, és arról, hogy milyen jó lenne felnőni és azt csinálni, amit szerenénk, elmenekülni, megházasodni. Mi ezt átértelmeztük magunkra alakítva, mégpedig úgy, hogy milyen jó lesz majd együtt. A dal igen energikus, jó kedvet áraszt, ennek keletkezéséről így beszél Brian Wilson, a szerző: "Tony és én elképzeltünk egy szituációt. Egy bizonyos vibrációt éreztünk a szívünkben. Zenébe öntöttük ezt az érzést, és igazán elégedettek voltunk az eredménnyel. A "Wouldn’t It Be Nice" nagyon rövid és nagyon élénk dal."

5 komment

Címkék: egyéb szülés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr184994367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katónéni 2007.09.26. 17:49:53

„Megjöttél hát végre! Óh, mennyire vártalak!
S vártak a füvek, virágok, várt a Szél, várt a Nap!
Apró vagy, kicsinyke, erőtlen is talán. Végigszenvedett születésed nékem még most is talány.
A mindenségből felrázó kiáltás: ITT VAGYOK! ÉLEK! SZERESSETEK!!
Oly boldoggá tett, abban a percben felejtettem minden keservemet!
Sírjad hát a világra annak minden kínját! Anyád fájdalmát, mit érted élt át!
Lombos tüdőcskédnek minden erejéből a hangod messze szálljon!
Tudja meg kit illet, megszületett végre Álmom! Vágyam! Kicsiny Virágom!

Drága Ingrid!
Fenti sorokkal szeretnék gratulálni Heléna születéséhez!
A verset 1982-ben írtam, első szülésközeli élményem hatására. A saját csodáim 1987-ben és 1989-ben születtek.
kívánok Nektek minden szépet és jót!
Sok puszi: Katónéni

Jakab Katalin 2007.09.26. 20:54:50

Az elöttem szólóm után hasztalan keresem a szavakat,de örvendünk,hogy jól vagytok,további erösödést,örömet,ismerkedést,tejcsit.....
Ha otthon lesztek beszélünk
Millió Puszi Kati

Ricsi mama 2007.09.26. 22:01:24

Drága Ingrid! Gratulálunk a csodálatos hölgyhöz. Sok sok puszi Edit és Medve

bogyo 2007.09.27. 15:58:20

Kedves Ingrid, milyen jo, hogy meg sikerult a szules elott szemelyesen osszefutnunk ! Hallom, hogy jol megy a szoptatas, ugyes vagy , csak igy tovabb....Kato neni fantasztikus verset irt, igy ismeretlenul is gratulalok neki...pihenj sokat, egyel meg tobbet es elvezd ezeket a perceket, mert allitolag gyorsan elszallnak :)
szio bogyo

Krisz mami 2007.10.01. 08:21:11

Ingrid drága! Most olvastam!!!!! Annyira, de annyira örülök Nektek! Hamarosan mi is követünk (még 10 hetet kérek :)
Hallgatom a Beach Boys zenét és pityergek mellette komolyan, nagyon találó, imádom :)
Millió puszi Neked és kis Helénának egyaránt. Krisz mami és Enikő
süti beállítások módosítása