HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.09.27. 22:17 Ingrid

SZENZÁCIÓ: Paparazzo fotó a blogger kismamáról!

Szerdán sikerült lencsevégre kapni az éppen blogoló ex-terhes kismamát, Heléna édesanyját - Ingridet! A képeken jól látható, amint a szerdai bejegyzését írja, amit még szülés előtt megírt, most csak aktualizálta. A szemfüles (és jóképű!) lesifotósnak sikerült megörökítenie ezt a rég várt pillanatot, amikor a blogger-kismami (éppen kiszabadul a gyorshajtásért letöltött kétnapos börtönbüntetéséről - Ez most nem az a hír Ádám! - a szerk.), hosszú idő után ismét billentyűzetet ragad! Az egyik képen a sztárblogger szinte teljes egészében látható és jól kivehető, hogy a vegetáriánus kismama nem is fóka se nem jóllakott kis elefánt.
Az ügyről így nyilatkozik a híres fotós, aki egyben designer is:
"Ott álltunk a kórházban, a szülészet folyosóján a tömegben, nagyszülők jöttek mentek, nagy volt a nyüzsgés. Ingrid vidám volt és szép. Pont mint a képeken, ahogy elképzelné az ember. A bloggerek szépek. Közvetlen volt és kedves. Nem köpött le, nem vert össze, nem tépki ki a kezemből a kamerámat, de nem nagyon engedte, hogy fotózzam. Aztán megjött a férje David Back... Zsolti, aki nem akarta megfogni a gyereket, de odavágott Ingridhez egy laptopot egy 3G mobil internetes adóvevővel. Én először megdöbbentem, hogy miért egy windowsos gépet hoz be és miért nem az Apple-t, de aztán gondoltam, hogy ez is egyfajta sznob különcség, hisz mindenki tudja, hogy egy ekkora komoly és híres blogger nem Mikrofos Winfos PC-n blogol, hanem Apple Mac-en hehe - így akart bennünket sokkolni, hiába sztár na!
Egyszer csak odanéztem és megláttam, hogy blogol, elkezdett remegni a kezem, nem számítottam erre, de szerencsére a kamerám a nyakamban lógott és gyorsan tudtam kettőt exponálni mielőtt elájultam volna és a földre csattantam, mint egy kétméteres margarinnal kent uborkás szendvics."




(update: Bejegyzészárta után tudtuk meg, egy a családhoz közeli bennfentes jó baráttól, hogy Ingridnek kispapa karácsonyra ígérte a várva várt Apple MacBook laptopot, a döntést elősegítette, hogy Ingrid blogger barátnője, Kryszti júliusban születésnapjára kapott egy ilyen gépet, szintén a férjétől és azóta imádja. Ingrid jelenleg egy Apple iMacen írja a blogját és csak akkor kényszerül a vírusgazda, lassú és lefagyós windowsra, ha kispapa kitúrja a kedvenc géptől. Szerencsére ez ritkán fordul elő.)

4 komment

Címkék: paparazzo ingrid


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr484994366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika · http://megapeti.blogspot.com 2007.09.28. 08:10:57

Ezúton kérem szépen Ingridet, amint teheti, ugyan fotózza már le ezt a szemfüles és jóképű lesifotóst és mutassa meg nekünk :) :) :)

Nemkülönben újabb és újabb fotókat Helénáról! :)

Zsibrák 2007.09.28. 08:39:00

Szerencséje van ennek a híres (és jóképű!) fotósnak, hogy pont ott ácsorgott, ahol a nemkülönben híres sztár blogger kismama épp billentyűzetet ragadott. Így aztán exkluzív fotókat készíthetett a pillanatról és ezen élményét megoszthatta velünk, amiért mi - Ingrid és Heléna blograjongók - hálásak is vagyunk :))
Csatlakozom az előttem szólóhoz, várjuk az újabb képeket!
Sok cupp!

Pöttye 2007.09.28. 11:09:24

Jaj, de nagyon jól nézel ki:) Gratulálok!!!

tetszik ez az online közvetítés.. :)

Noemí 2007.09.28. 12:08:07

Kedves Ingrid!!

Nagyon fontos hogy a füzö éjel nappal rajtad legyen, hogy hamar visszanyerd a karcsú alakod.
Külömben nagyon szép vagy.

Puszil

Noemí
süti beállítások módosítása