HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.02.19. 20:59 Ingrid

Kapaszkodik ez a gyerek!

Azt hiszem ez a legszebb mondat, amit mostanában hallottam. Ma épp az orvosom kedveskedett ezzel a kijelentéssel. Az én kis Bogyókám nagyon is kapaszkodik és ragaszkodik a mamájához! Már lassan elérjük az egy centit! pontosabban 9.5mm-esek vagyunk! Folytatjuk a kúpokat, tablettás progeszteron-pótlást, vitaminok szedését és a pihenős korszakot. Jelenleg a 7. hét végén tartunk. A méhem lassan eléri egy narancs nagyságát, persze ez még kívülről nem látszik, de már kezdenek feszíteni a nadrágok, és a melltartók is igen szűkösnek mutatkoznak.
Boldogságunkat beárnyékolja a bevérzés a petezsák alatt, de ha szorgalmasan kitartunk és kímélő életmódot folytatunk, akkor megússzuk ezt a kritikus periódust.
Rákérdeztem az alkoholra... Fontos kérdés számomra. Hozzátartozik a mindennapjaimhoz, no nem azért, mert alkoholista lennék, hanem mert több orvos is ajánlotta, erről már írtam az előzőekben.
Szóval, az alkohol jó hatással van a méhizomzatra. Ellazítja és a baba sokkal jobban be tudja fészkelni magát. Nem csoda, én is ellazulok egy kisebb pohártól, és jókat szundítok, vagy csak heverészek ilyenkor. Meg sem fordult a fejemben, hogy ártana, de egy idióta valami babafórumon, majdnem a fejemet vette, hogy erős vérzéssel még vörösborozom. És egyáltalán, hogy merek ilyen korai terhességgel inni???
Tehát, innen üzenem neki, hogy a vörösbor az egyik legjobb ilyenkor, mert tele van antioxidánssal, de ha nem ízlik, akkor egy jófajta kis tokaji is megteszi.
Bevallom, mióta vényre iszom, azóta elvesztette a varázsát, de soha ki nem hagynám!
Már csak a mellékhatások tekintetét figyelembe véve sem....
Ma ennyi történt velünk. Napok óta figyelem a jeleket, remélve, hogy csak jó híreket kapok az ultrahang felvétel alapján.
Nos, nekem ennél jobb hír, mint ennek a bejegyzésnek a címe, nem kellett.

3 komment

Címkék: alkohol ultrahang jelek bevérzés vitaminok


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr204994585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea 2007.02.20. 12:33:25

Nagyon jó hír, hogy kapaszkodik a mini :)
A vörösbor, ha jól tudom, vérszegénység esetén is hatékony, tehát erős vérzés esetén kimondottan jót tehet, szerintem. Egyébként ezt már korábban leírtad, hogy mindenkinek van minimum egy jó tanácsa, amit nem kell mindig megfogadni. Ez így van.
Ha kicsit közelebb laknék hozzád, akkor együtt pihengetnénk, lehet, hogy egy fél deci bort is elkortyolgatnánk. Apróban persze, hogy sokáig tartson...

Ingrid 2007.02.21. 05:00:18

De jó is lenne....

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.05.10. 09:49:18

"Rákérdeztem az alkoholra..."

Nálunk orvosi előírásra kellett inni a páromnak. Neki egy spanyol édes, gyümölcsös, harmonikus,szinte savmentes rubinvörös bor vált be.

Esterelina a neve és fekete cimkén, sárga, piros hullámos vonalkák vannak rajta. Kb. 700-800 Ft/ üveg.
süti beállítások módosítása