HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.02.28. 16:05 Ingrid

Bogyóka elveszti bogyó formáját

A terhessgégnek ebben a szakaszában kezdődnek a bőrhibák: a pattanások szabályos konglomerátumokat alkotnak, írja egy szaklap.
Nálunk ilyen egyelőre nincs. Figyelni kell ilyenkor a bőrápolásra, habár előzőleg is ápoltam magam, mégis voltak gondjaim. Most (itt le kell kopogni) nem panaszkodok. Úgy látszik jó hatással van rám Bogyóka érkezése. Most már kezdi elveszteni bogyó formáját, ezért találnunk kéne neki egy hozzá illő nevet. Ő már cseresznye nagyságú és a kis szíve kétszer annyit ver, mint az enyém!
Kezdenek szétválni a kezei-lábai a testétől, most alakulnak ki a fogak az íny alatt.
Tegnap nagyon sok 3D-s képben gyönyörködtem egy fórumon. Sok kismama tette fel csemetéjét. Csodálatos dolog lehet meglátni gyermeked arcát, még mielőtt életet adnál neki. Amikor majd a szülőszobában találkoztok, már ismerni fogod a vonásait. Hihetetlen! Az én kis csöppségem most így nézhet ki:


Ezt a képet az egyik kedvenc babaoldalamról halásztam. A 9 hónap rovatban volt, ahol a nyolcadik hetet taglalják.
Ugye milyen helyes? Tényleg nyoma sincs már bogyó formának.
Még mindig serényen szedegetjük a vitaminokat. Napi adagom:
  • 1x   Elevit
  • 1x   folsav
  • 3x2 MagneB6
  • 2x1 C-vitamin
És mindezek mellett szedem az Utrogestant 3x1 szájon át, és a másikból 3x2 szem.
A nyilvántartásom elég hosszú, oda kell figyelni miből-mennyit szedek be, a készlet hogy áll, kell-e valamiből pótolni, szükségem lesz-e receptre...
Így állunk mi a nyolcadik hétben. Kezd a testem is árulkodni, ugyanis olyan jóllakott kinézetem lett.
Hálás vagyok Bogyókának (hm... tényleg kéne egy jobb név...) ugyanis rosszullétekkel nem gyötör meg.

2 komment

Címkék: 3dultrahang vitaminok


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr694994580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea 2007.03.01. 17:43:07

Hihetetlen, hogy mar emberi formája van egy 8 hetes embriónak!!!! Még sosem láttam ilyen korai képet ennyire részletgazdagnak.
A bőrről annyit, hogy a sok ösztrogén hatására kisimul és eltűnnek a foltok, hibák. Ezt így olvastam és velem is ez történt.

Ingrid 2007.03.01. 20:29:11

Igen, egy könyvben úgy olvastam, hogy ez az a periódus, amikor kezdi elveszteni ebihalszerű formáját.
Amúgy: hajrá ösztrogén :)
süti beállítások módosítása