HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.04.23. 13:44 Ingrid

Relax, csak el ne aludj!

Édes Bogyómmal elmentünk jógázni. Nagyon izgatottan indultunk, elvégre ez volt az első alkalom, még nem tudtuk mi vár ránk.
Izgalmunk alaptalannak bizonyult, a jóga testileg, lelkileg felfrissített, mióta együtt vagyunk, azóta ennyit még nem mozogtam, és nagyon jól esett!
Kellemes, nem megerőltető gyakorlatok voltak. Sok kedves kismama jógázott velünk együtt, az oktató egy szimpatikus fiatal hölgy volt, akinek megnyugtató hangja és szanszkrit nyelven elénekelt mantrája jó hatással volt a bennem növekvő kis életre.
Az egy órás jóga végén majdnem 20 percet relaxáltunk, itt csaknem elaludtam, ez betudható volt a kései időpontnak, mert már 19.30 felé járt az idő, ilyenkor mi már lefekvéshez készülődünk újabban.
Szóval, a relaxáció! Kiterülve ellazultunk, gondolatban ringattam és simogattam Bogyó apró testrészeit és kaptam a pozitív impulzusokat, éreztem, hogy tetszik neki, és hálás a foglalkozásért.
Minden kismamának és babának csak ajánlani tudjuk!

Szólj hozzá!

Címkék: egészség jóga


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr844994542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása