HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.05.08. 20:30 Ingrid

Kényeztetés, csak nőknek!

Ma igazán csajos napunk volt Bogyólánnyal! Reggel korán elmentünk kozmetikába. Kaptunk arcradírt, kényeztető masszázst, pakolásokat, krémeket, mindent, amitől jól érezthetjük magunkat :) Majdnem elaludtunk a masszázs alatt, de igyekeztem tartani magam, mintha a lányom viszont ellazult volna, ő biztosan aludt és élvezte, a kellemes impulzusokat. Van még egy másik dolog, amit szeretünk és jó hatással van ránk. A jóga!
Mióta minden rendben van és jógázni is járunk, mintha más dimenzióban lépkednénk.
A jóga nagyon közel hoz egymáshoz. Minden alkalommal megkérem, hogy jógázzon velem, és relaxáició alatt csak őt dédelgetem gondolatban. Nem gondoltam volna, hogy mindez ilyen jó hatással lesz rám.


Igyekszünk nem elhanyagolni magunkat, egy duplanő ezt nem engedheti meg magának. A kisasszony ismét kapott csinos ruhákat. Soha nem vásároltam sok ruhát és nem is szerettem a ruhabeszerző túrákat, de ez most más! Az apró kis rózsaszín rugdalózók és ingecskék mellett nem olyan egyszerű elsuhanni. Bogyóapu pedig csodálattal nézi ezeket a manó méreteket.
A kényeztetős napokat gyakrabban meg fogjuk ismételni. Van egy olyan érzésem, hogy a Kislányunk értékeli a törődést és az odafigyelést.

3 komment

Címkék: egyéb nők ajándék jóga


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr704994527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melinda · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.05.08. 22:15:53

Bogyópapa még akkor fog igazán csodálkozni, mikor meglátja, hogy ezek az apró kis ruhák is nagyok az ő szép nagylányára.
Legalább is nálunk így volt. Az 56-osba is belefértünk kétszer. :D

Zsibrák 2007.05.09. 07:38:50

Milyen ügyesek vagytok! Egyetértek veled, ami neked jó érzés az neki is jó lehet, tehát egy kicsit őt is kényeztették a kozmetikában. A jóga szintén nagyon jó lehet, még nem próbáltam, de biztos ellazulsz és már lehetőséged van arra, hogy dédelgesd a gyermeked, gondolatban! Hát csak így tovább, minél több csajos progit, mert mind2nek örömet okoz.

2007.05.09. 11:01:28

Bogyóapunak jól megy sora :) két ilyen nőcivel maga körül
süti beállítások módosítása