HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.05.15. 16:09 Ingrid

Bogyóapu viselkedése árulkodó!

Tegnap kellemes beszélgetésben volt részem a szomszéd nénivel. A hatvanas évei végén járó hölggyel mindig szívesen váltok pár kedves szót. Jó tudni, hogy nem csak egymás mellett elballagó, besavanyodott szomszédok élnek a házunkban, hanem többségében hozzá hasonló, idősebb és fiatalabb értelmes emberek, akik érdeklődnek a másik iránt is, nem csak egy elmormogott köszönéssel viharzanak el, úgy hogy rám se néznének.
Nos, ez alatt kitudódott, hogy kisbaba érkezik a családba! Már egy ideje sejtette, mert gyakran látott itthon és mint elárulta, a szomszéd barátnőjével már ki is beszélték, hogy az én Édes Párom milyen lelkesen segít az utóbbi időben mindenben a ház körül! A füvet is ő nyírta legutóbb, amit eddig mindig én végeztem, együtt locsolunk és gyakran jár el egyedül bevásárolni. Szóval, ez köztük gyanakvásra adott okot! Mégpedig, oly irányba, hogy itt csak valami babatéma jöhet szóba, hogy ennyire óv, figyel és tehermentesít.

Az esetből nem csak az látszik, hogy unatkozó mamák kitárgyalják a szomszédokat, hanem az is, hogy mennyire figyelünk egymásra, az apró mozdulatokra, szokásokra. Amit eddig én csináltam, az most másra hárul és ő milyen lelkesen megteszi ezt.

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr554994517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása