HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.05.29. 14:04 Ingrid

A kismama buherál

Már egy hónapja, hogy stílust váltottunk, és alakítgatni kezdtem az oldalt. Sajnos, az első akadálynál fel is adtam és vártam a csodára, hogy valami majd csak történik... Persze hogy nem történt, és csak bénáztam, valahányszor belekezdtem az alakítgatásba.
Így lett, hogy hetekig fejléc és alapjában véve forma nélkül, szétcsúszva üzemeltünk...
Nem szép, tudom, de ma korrigáltam is a hibát. Fél napos nyomozgatással, photoshop-varázslással és ügyeskedéssel meglett az eredmény.
Most még ez is csak kísérleti jelleggel üzemel, mert még fontos szemeknek is látniuk kell és rá kell bólintsanak (Bogyóapu például), de már sokat haladtunk és ez után már gyerekjáték lesz egy újabb fejlécet szerkeszteni.
Bogyólány is kivette a részét a "munkából" végig rugdosott, ezzel figyelmeztetve arra, hogy már őt is idegesíti, hogy órák óta szenvedünk. De természetes, hogy az elkészült művet már elégedetten és nyugodtan vette tudomásul. Azért jól esne egy örömbukfenc :)

3 komment

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr944994505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.05.29. 16:52:26

Szívesen segítettem volna, ha értenék ehhez. Boszorkányság :) boszorkány vagy?

Zsó 2007.05.29. 17:37:39

Tetszik az új arculat! Nagyon kis édi! Megérte a türelmet!

Melinda · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.05.30. 08:21:55

Jaj, de csini lett az oldal :) És te sem panaszkodhatsz ám ;) Már rég vártam egy teljes alakos képet. CÉPEK VAGYTOK!!!!
süti beállítások módosítása