HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.05.31. 09:18 Ingrid

Kellemes találkozások

Tegnap hihetetlenül sokminden történt velem (-ünk).
Randiztunk Zoéval, aki a 12. heti genetikai vizsgálatra jött a géndiagnosztikai centrumba. Aztán, a terveknek megfelelően, átmentünk a Kaáli Intézetbe, megmutatni magunkat és beszámolni a kis magzatkák állapotáról.
A recepción kedvesen fogadtak, habár előjegyzés nélkül érkeztünk, -igaz előző nap felhívtam a dokit, hogy megyünk-, mégis ki volt készítve a dossziénk, a Doktor úr hamar fogadott és örömmel hallgatta a beszámolónkat és nézte a tökéletes felvételeket Bogyólányról.
Megcsodálták a pocakomat és én boldogan mutattam, hogy mekkorát nőtt, mióta utoljára találkoztunk.
Öröm volt ismét látni kedvenc nővérkénket, aki olyan tüneményesen, jó kedvvel és kedvesen várt, mintha rég nem látott családtag lennék.
Sokan életük tragédiájának élik meg azt, hogy segítséget kell igénybe venniük, áhított magzatuk fogantatásához. Én ezt soha nem így fogtam fel. Igaz nem volt könnyű, de sokkal nehezebb lett volna, ha nem erre a helyre kerülök és nem ilyen ilyen emberek közé.
Büszke vagyok arra, hogy ilyen jó szakemberekkel hozott össze a sors és  boldogsággal tölt el, hogy a kezdeti sikerek után is van kire számítanunk. Ez egy megfizethetetlen és megvásárolhatatlan kincs!




Szólj hozzá!

Címkék: lombik kaáli intézet


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr44994503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása