HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.07.13. 10:36 Ingrid

Fintorgás és bújkálás

Négyhetente ultrahangra járunk, hogy láthassuk pici lányom fejlődését. Már az utóbbi alkalommal is fintorgott és takargatta a fülét az ultrahang készítése közben a lány, de abban reménykedtem, hogy most sokkal jobb formáját fogja hozni, mivel Mamci barátnőm azt tanácsolta, hogy beszéljem meg a babával, hogy mi fog következni, amolyan felkészítésképp, hogy ne lepődjön meg és ne érezze tolakodásnak azt, hogy betekintünk az intim szférájába. De beszélhettem én hozzá és bármily szépen is fogalmaztam, csak nem akarta, sokat fintorgott, takarta a fülét és bujkált szabályosan a kis arcát folyamatosan elfordítva előlünk.  Első anyai ösztönöm az volt, amint kijöttünk, hogy ez így nekem sem tetszik és ha nem lenne fontos, akkor inkább le is mondanék erről, mert láthatólag csak szenved és kínozza a készülék hangja, a doktor bácsi is erre gondolt, hogy valószínűleg ez lehet a baj.
Viszont, dícséretünkre legyen mondva, Bogyólány volt tegnap az első a rendelőben, aki szép, fejfekvéses babaként jelent meg. Örültem neki, remélem ez nem változik az elkövetkezendőkben. Tökéletes a vércukor-eredményünk, a vérképre annyit mondott még az orvosom, hogy szedegessem a vasat, mert az kevésnek mutatkozik a szervezetemben. Még meg is csapoltak. Ismét! Kiderült, hogy mivel nem sima AFP vizsgálatom volt, hanem négyes tesztem a 16. héten, ezért azzal automatikusan nem nézték a hepatitiszt, így azt most pótoltuk, mert a védőnő már nagyon hiányolja. Adataink:
  • LMP: 27w+3d
  • Magzat fekvése: koponyavégű hoszfekvés
  • Fej szélessége: 71,6 mm
  • Fejkörfogat: 261,8 mm
  • Haskörfogat: 230.9 mm
  • Combcsont: 52,6 mm
  • Jó szívműködés, jó életjelenségek
  • Telt gyomor és hólyag, mko.norm. veseállomány
  • Lepény mellső falon tapad, átlagos mennyiségű magzatvíz
  • Súlybecslés: 1131 g
  • A biometriai adatok alapján a grav.s. 28w+1d -nak felel meg.
Az érvényben lévő MSZNUT protokoll alapján elvégzett vizsgálat szerint durva fejlődési rendellenesség nem látható.

Fotók:


3 komment

Címkék: ultrahang hétről hétre 3dultrahang


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr394994457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.07.13. 14:36:32

Fantasztikus... maga a csoda...

Gratulálok Ingrid!

Dominó · http://dilidomino.freeblog.hu 2007.07.13. 14:47:12

Gyönyörű:) Jól sikerült fotók! S szép nagy lányka!

Gabi 2007.07.13. 17:08:42

Nagyon szép a kis hercegnőtök! További szép és gondtalan növekedést Nektek!
süti beállítások módosítása