HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.07.22. 16:43 Ingrid

Fészekrakási pánik

Íme, engem is utolért a sokat emlegetett fészekrakási pánik vagy láz. Mondták már többen is, hogy ez normális a terhesség alatt és hogy a kismamák többségét előbb-utóbb utóléri, így nem csodálkoztam két nappal ezelőtt, amikor este hulla fáradtan estem ágynak egy nagy takarítási-tervezési-szervezési nap után. Számot vetettem mink van, hogy állunk, mit kéne kidobni, mi a fölösleges, és mi maradjon meg. Kell a hely Bogyólánynak és nem tart vissza semmi attól, hogy meg is oldjam a kérdést. Tehát, aktívan átrendeztem pár szekrényt és kitakarítottam, bár jövő héten nagy festési rumli lesz, így értelmetlen volt, de én ezt nem úgy láttam akkor, ott hirtelen fontosnak tartottam csempét mosni, porszívózni és portalanítani.
Hősiesen álltam az egész napot és este jóga nidra közben megköszöntem a lányomnak azt, hogy egész nap csendben tűrte ami körülötte történt és nem panaszkodott vagy akadályozott. Fontosnak tartom "megbeszélni" vele a dolgokat, ilyenkor visszajelez kis apró rúgásokkal, mocorgásokkal. Furcsa formája ez a kommunikációnknak, de egyelőre ennél jobbat nem tudok. Később úgyis lesz lehetőségünk fejleszteni ezen.
Kanyarodjunk vissza a fészekrakáshoz. Mindent megterveztem az elkövetkezendő hetekre, hogy mely helységeket festessük ki, hol cserélünk ki ezt vagy azt, hogy mit dobok ki a lakásból, mert felesleges és minden apró helyre Bogyólánynak van szüksége, amíg nagyobbra nem váltunk. A fejleményekről folyamatosan beszámolok, nagyon jó érzés egy ilyen jellegű fészekrakás. Most a kis csemetém igényeit kell előre eltaláljam és megvalósítsam, remélem sikerül és nem fog panaszkodni.

2 komment

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr234994447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bokorka 2007.07.22. 20:00:29

Azért légy óvatos, az én kisfiaim úgy születtek meg, jóval idő előtt, hogy elkapott a sütisütési láz, és az otthoni sürgölődés. Végig úgy éreztem, hogy tökéletesen bírom az iramot, aztán mégis ez lett belőle

Melinda 2007.07.23. 18:05:57

Hi-hi-hi!
2 hónapos terhesen kifestettük az egész lakást kivéve azt a szobát ahova becuccoltunk. Még a dokival is egyeztettem a dologról, mert féltem nehogy a festékszag főleg az olajfesték szaga ártson a babának. Majd mikor Boglárka 4 hónapos lett a maradék szobát is kipingáltattuk.
süti beállítások módosítása