HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.08.03. 10:13 Ingrid

Üdvözlet a klubban, Bíborszél

Örömkönnyekkel ébredtem ma, vagyis ébredés után csalta ki ezeket egy nagyon kedves barátnőm, Bíborszél ma reggeli posztja a blogján: publikálta a várva várt pozitív tesztet! Meghatódottság és öröm lett urrá rajtam, ugyanakkor egyfajta elégedettség, hogy most sem nem csalt a megérzésem, hiszen tudtam, hogy így lesz. Bundi (Bíborszél párja) elutazott fél éves kiküldetésre, de a mostanra időzített inszeminációt mégsem mondták le, ez természetes, főleg ha az ember lánya 11 évet vár egy ilyen lehetőségre. Nos, amikor tudomást szereztem a kiküldetésről, akkor azt mondtam magamban: most fog nekik összejönni. Ez törvény, ha valami változás áll be, a baba akkor gondolja úgy, hogy "most majd jól meglepem őket". És így is lett.
Bíborszél hatalmas lelkierővel van megáldva, nagyon sokat segített már hasonló gondokkal küzdő nőknek, pároknak. A meddőségről nincs előtte ismeretlen, az intézeteket, orvosokat is ismeri, tudja kit-hova kell irányítani, valamint szakmabeli lélektúrkász, akihez bármikor lehet fordulni. Tehát, egy nélkülözhetetlen kincs és most már neki is sikerült végre az, ami annyi mindenkinek közülünk, akik hozzá fordultunk ilyen-olyan tanácsért.
A blogja itt található, eddig csak magáról, az érzéseiről és a környezetéről írt, de van egy olyan sejtésem, hogy szép babablog van itt is kialakulóban.
Kellemes, problémamentes babavárást Neked Bíbor!

1 komment

Címkék: egyéb jelek inszemináció


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr794994430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lili, alias Bíborszél 2007.08.03. 13:15:55

Jaj na, úgy megríkattál már megint, hogycsak na. Tudod minek örülök, hogy Te és mamci, elláttok majd engem midnenféle tanácsokkal, és ez olyan jóóóóóó. Egyenlőre feldolgozás alatt ál a folyamat, sokkkott kaptam :O)
süti beállítások módosítása