HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.09.04. 18:19 Ingrid

A 35. hét

Magzatkánk súlya elérheti a 2.5 kilogrammot ezen a héten! Hetente akár egynegyed kilót is hízhat a következőekben, melynek nagy része a végtagokra és a vállak környékére rakódik le.
Most már ismerhetem az általános aktivitásait - írja a tanácsadó kisokosom. Ismerem is. Esténként gyakran csuklik, éjszakánként mocorog, és eddig összesen kétszer kaptam erőteljesebb, fájdalmasabb rúgást az oldalamba, különben nagyon rendes, csendes baba.
Magzatmozgásokat nem számolok, inkább azt, hogy mindig legyen valami, és az megszokott rendszerességgel jelentkezzen.
Már annyira egy hullámhosszon vagyunk, hogy a mai védőnői találkozáson, amikor a védőnő megkérdezte, hogy hol szokott lenni a szívhang, rámutattam, egy pontra, hogy itt, és ott is volt! Csodálatos érzés volt. Szépen, ütemesen vert a pici szíve: 145/min - ez került a kiskönyvembe.
A méhboltozat a szegycsont alatt van már, nehezítvén a légzést, ám hamarosan a baba feje rögzül a medencében, így a hasi tájék felszabadul a teher alól. A vasraktárak a terhesség alatt szinte minden esetben hiánnyal küszködnek, most újra kezdenek feltöltődni. Ennek az egyik oka, hogy az anyai szervezet felkészül a szülés alatt várható természetes vérvesztésre, a másik, hogy a magzati vértermelés lelassul.

5 komment

Címkék: hétről hétre


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr164994397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.09.05. 08:11:28

Vártalak már, hogy írj... :)))

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.05. 08:45:24

olyan izgik ezek az utolsó hetek és olyan megnyugtató érzés, hogy eddig eljutottatok és minden rendben van...hamarosan jön az első ctg vizsgálat...most azért kicsit irigy vagyok :))))

Ingrid 2007.09.06. 07:59:25

Én meg a Te +94 napodra az enyémmel szemben ;)

Pöttye! Tündér vagy :)

PM 2007.09.06. 09:00:31

Jó Téged olvasni :) A Kisokosból beváltottad a kupont? :) Nekem már 3 hete kell vasat szednem, nem azért mert gond van, hanem hogy "feltöltsük a tartalékokat" :) Amúgy én se számolok magzatmozgást, mert az én csajom annyira aktív, hogy reggelre mire beérek dolgozni simán megvan 20 is.

Ingrid 2007.09.06. 09:08:33

Köszönöm :) Még nem váltottam be. Ennek egy oka van: lustaság. Ha megteszem, mindenképp beszámolok róla. Te kiváltottad már?
Örülök, hogy ilyen aktív kislányod van Neked is.
Jó érzés, amikor nyújtózkodik vagy fészkelődik. Imádom: amikor mosogatok és van egy kis csörömpölés, ő azonnal megugrik! Olyan kis ijedős lesz, mint az anyukája.
süti beállítások módosítása