HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.09.25. 07:58 Ingrid

Megjöttek a fájdalmak!

Breki nyúz!

Hajnali 4 körül megjöttek a fájdalmak és 2 centi széles lett a csalagút. :) Reggel fél hét körül már 4 perces fájdalmai voltak Ingridnek. Kispapa is ott van vele, meg egy másik Krisztina. A szülésznő, azt mondta, hogy ebből akár délre is lehet gyerek, de még semmi sem biztos (csak az, hoyg gyerek lesz - a szerk.), viszont hagyományos szülés lesz úgy tűnik és nem császár. Az orvosa még nem látta, amúgy jól van. Picit pityegereg a kismanómami és azt mondta, hogy "a szemem esik ki a fájdalomtól, úgy érzem, hogy a hátam esik össze, a gerincem és a derekam szakad le".
Krisztim elintézte a saját kórzházában, ma gyorsan, hogy el tudjon jönni (Szt. Margit, mivel ő belgyógyász ott és még dolgozik kb. egy hónapot). Én pedig elindulok most és megyünk együtt Ingridhez.
Dominónak üzeni, hogy köszi a szorítást és ari. Képzeljétek még Ausztráliából is szorít nki egy közös barátnőnk, Kriszti volt kolléganője, aki szintén blogger, csak rá kell szánja magát a szégyenlős kis újdonsült abo lány - hajrá Zsuzsa és köszi a szorítást, átadtam telcsin.
Elindulok, ahogy tudok jelentkezem.

16 komment

Címkék: szülés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr34994374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melinda · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.09.25. 08:13:32

Ilyen csodálatos hírekre ébredni :)

Hatalmas drukk!!!

Pöttye 2007.09.25. 08:16:34

Beleborzongtam, ahogy olvastalak:)))
Jaj Ingrid, minden jót.. Nagyon várunk a hírekkel!!!:)))))))

Napocska 2007.09.25. 08:50:19

Ingrid, gondolok Rátok, biztos nagyon ügyes leszel!!! :))) Ahogy a babavárás alatt is végig! ;) Puszillak Titeket!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.25. 09:13:39

Istenem, nagyon drukkolok nektek, remélem minden úgy alakul odabent a szülőszobán, ahogy eltervezted 9 hónap alatt...annyira izgatott lettem...de már 9 óra, már biztosan láthattad is a kislányodat idekint...biztosan csodás szülésed volt, puszillak benneteket és alig várom a további infókat...

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.25. 09:35:18

most jutott eszembe, hogy holnap mentetek volna UH-ra...az én Dórikám is pont így született...UH helyett már a kezemben csodálhattam meg minden porcikáját...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.09.25. 09:44:12

Sziasztok! Ádám, dejófejek vagytok!!! Isteni tudósítás!
Sok sikert a lányoknak!!!!
Piroska

Eriberi · http://lever.freeblog.hu 2007.09.25. 09:49:37

Sziasztok! Jajj de jó, jajj de jóóóó! Én is szurkolok ám Nektek! Eddig is itt voltam, minden nap olvastalak, csak eddig nem szóltam... :) de ezt már nem bírom szó nélkül! Sok sikert Ingrid! HAjrá Heléna! :)

Gabi · http://kismamavagyok.blog.hu 2007.09.25. 09:54:22

Dejó! Nagoyn szorítunk Neked és sokat gondolunk Rátok, küldjük a sok pozitívat!:) Ügyes vagy, Ingridem és Heléna is segíteni fog Neked! Várjuk a híreket! Sok puszi!

PM · http://pocakos.freeblog.hu/ 2007.09.25. 09:54:28

Hűha :))) Hajrá lányok, nagyon ügyesek legyetek :))))

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2007.09.25. 09:57:30

Kedves Ingrid! Szép Heléna!
Egy kis örömkönnyet és sok-sok boldogságot kívánok! Kívánom, hogy mindkettőtök számára könnyű, örömteli világra jövetel legyen! Gondolok Rátok!!!

Lili 2007.09.25. 10:36:12

Drága Ingríd!
Nagyon szorítunk értetek!Ügyesek vagytok Ti ketten együtt, nagy puszi!!!

Evarga 2007.09.25. 10:40:27

Büngyi!
Nagyon szorítok Neked! Igazad volt, előkészíted nekem a terepet! Kitartás, már nincs sok hátra! Majd meglátogatlak holnap, megyek a szülésfelkészítőre!
Évi

Jakab Katalin 2007.09.25. 10:49:51

Könnyek közt szurkol az egész család ,lélekben veled vagyunk,hogy Isten segítségével probléma mentes szülés legyen.Sok boldogságot,örömteli találkozást pici Helénával. Kati , Attila és Zsolti

bekus · mindennapjaink 2007.09.25. 11:00:20

Drága Büngyi! Nagyon szorítok Nektek! Izgulok már reggel óta, várom a híreket nagyon!

geosel.klara 2007.09.25. 11:01:45

HAJRÁ INGRID!HAJRÁ HELÉNA!!!!!MINDEN TERV SZERINT FOG MENNI,HISZEN TE MÁR MINDENT ELRENDEZTÉL,ELTERVEZTÉL ELŐRE!!!!IDÁIG IS ÜGYI VOLTÁL,S MOST BEÉRETT A GYÜMÖLCS:-)HAMAROSAN MEGVÁLTOZIK A VILÁG !
A N Y A L E S Z E L !SOK PUSZ:KLÁRI

vicsok 2007.09.25. 11:17:54

Büngyi és Heléna! Nagyon drukkolok nektek, és várjuk mielőbb a hireket! Én tudom, hogy nagyon ügyesek lesztek mindketten! Sok-sok puszi és kitartás!!
süti beállítások módosítása