HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.09.25. 12:11 Ingrid

Megszuletett Helena!

Sziasztok,

Eljottem a korhazbol, az EUROCENTERBEN talaltam wifit es nehany sort irok is, enyhitve az ehsegeteket az infora Helenaval kapcsolatban. Bocsi, a MacBook angol billentyuzetes, ezert nincs ekezet, majd otthon kesobb korrigalom.

Megszuletett a kicsi Helena!
A kis huncut hamarabb kibujt, mint remeltek es mi a szules kozepere ertunk oda. Szerencsere ott volt masik Krisztina, aki bement Ingriddel, mert kispapa nem birja a horrort. Kozben megerkezett kispapa szulei es testvere, sogora es Ingrid szomszedja Gabi a kisfiaval.
Ingrid 9-tol kezdett el szulni es kb. 10 ora utan megszulte a kis Helenat 2.9 kg-al, 55 cm-el. A kis Helena gyonyoru, azonnal elkezdett szopni es edes finom lanyos hangja van. Kismama nagyon jol van, boldog es csodalatosan nez ki. Kispapa nem merte megfogni a lanyat, annyira picinek latta elsore. :)
Kb. 4-5 utan ma ujabb hirek es kepeket is rakok fel.
Jo hir, nem volt se gatmetszes se repedes, se semmi komplikacio.
Helena egyszeruen csodas!!!!

27 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr274994373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi 2007.09.25. 12:15:25

:))))))))))))))))))))))
GRATULÁLOK!!!!!!!!!!!!!
10 percenként nézegettem a blogot, köszönöm a híreket!!!
Sok puszi mindegyikőjüknek!!!

Dominó 2007.09.25. 12:17:31

Gratulálunk Heléna baba érkezéséhez!! Szuperek voltatok!! :) Nagyon várjuk a képeket, sok boldogságot a családnak!

Melinda, Csaba és Boglárka · http://katica-boglarka.freeblog.hu 2007.09.25. 12:20:30

Megszületett a Kincsetek,
Szeressétek, féltsétek.
Öleléssel óvjátok
Heléna a Ti kisbabátok :)

Édes drága Ingrid, Kispapa!
Sok sok boldogságot a kis Helénátokhoz......hirteeln semmi szép nem jut az eszembe, ...a könnyeimmel küszködök, de nagyon nagyon boldog vagyok, h eljött ez a pillanat a Ti életetekben is és megtapasztaljátok annyi nehéz év után milyen is Édesanyává és Édesapává válni.
Mert MEGÉRDEMLITEK!!!!!!!!
Puszika Nektek

Zsibrák 2007.09.25. 12:27:56

Gratulálunk!!!!!!!!!!! Már nagyon vártuk ezeket a jó híreket és nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen ügyes Heléna és Ingrid is ilyen jól van!
Sok puszi mindhármótoknak mindhármunktól.
Bea, Áron és István
UI Nagyon várjuk a képeket

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.25. 12:28:50

SZÍVBŐL GRATULÁLOK AZ EGÉSZ CSALÁDNAK! nagyon ügyes voltál Ingrid! még így olvasva is csodás szülés lehetett! De jó most nektek! alig várom a képeket!

Sheepy 2007.09.25. 12:30:22

Büngyi :

Mindenki nagyon szorított Nektek , nagyon sok boldogságot Helénához !!!!!!!!!!!!!

Evarga 2007.09.25. 12:31:49

Szia Büngyi!

Annyira jó hír! Szívből gratulálok, már szóltam a fórumos lányoknak is, hogy olvassanak! Kívánok Nektek nagyon szép együtt töltött perceket, sok tejet és örömteli babázását! Holnap bekukkantok!

Puszi
Évi

Evu 2007.09.25. 12:33:58

SZIVBÖL GRATULALOK!!!!Annyira drukkoltam nektek, csodalatos!!

Puszi, Evu

Lili 2007.09.25. 12:37:15

Isten Hozott Kicsi Lány, (most itt bőgök), Nagyon-nagyon gratulálok!!!!

Kata 2007.09.25. 12:37:28

Szia Büngyi!
Még nem ismersz,mindíg olvastam a blogod,és a fórumon is követtem az eseményeket már hónapok óta!
SZÍVBŐL GRATULÁLOK NEKTEK!

Kata

Pöttye 2007.09.25. 12:37:56

Örömkönnyek csillognak ám a szememben:))))
Fantasztikusak vagytok!

Gratulálok!!!!!!

:)))

PM · http://www.pocakos.freeblog.hu 2007.09.25. 12:42:16

Kedves Ingrid és Heléna! Nagyon sok szeretettel gratulálunk és nagyon sok boldogságot kívánunk! Vigyázzatok nagyon egymásra :)))))

cucka 2007.09.25. 12:47:56

Nagyon örülök Nektek! :))))
MIllió gratula!!! :))))
...itt bőgök, mint egy idióta...
Vigyázzatok magatokra! :)))

geosel.klara 2007.09.25. 13:02:44

SZÍVBŐL GRATULÁLOK NEKTEK A KÖNNYEIM KÖZÜL:-)NAGYON ÜGYIK VOLTATOK!!!!!SOK BOLDOGSÁGOT,ÉS TEJCIT!!!!!
PUSZA NEKTEK!!!

HELÉNA:ISTEN HOZOTT!!!!!!4

do.hé.vi. 2007.09.25. 13:06:32

Hatalmas gratula a Csöppséghez! Nagyon sok boldog percet,órákat,napokat,éveket kívánok Nektek! L és családja (kitartó blogolvasó:))))) )

kisdaisy-Andi 2007.09.25. 13:10:23

Drága Ingrid!

Szívből gratulálunk mi is, Isten Hozta a csodálatos Helénát. Nagyon sok boldogságot, egészséget és tejcit kívánunk.

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2007.09.25. 13:32:09

Minden szépet és jót kívánunk Nektek!!!!
Várjuk a képeket és persze majd a későbbi, személyes élménybeszámolót!

bekus · http://www.julibaba.mindenkilapja.hu 2007.09.25. 14:09:55

Isten éltesse az újdonsült Anyukát és Apukát és természetesen a kis Helénát erőben, egészségben, boldogságban, szeretetben!

vicsok 2007.09.25. 14:31:28

Büngyi, szívből gratulálok, nagyon ügyesek voltatok!!! Sok boldogságot, egészséget kívánunk nektek!

Jakab Katalin 2007.09.25. 14:49:16

Gratulálunk!!! Öröm és boldogság ragyogja be életét,angyalok vígyázzák lépteit.Ügyesek voltatok.
Millió puszi Kati ,Attila és Zsolti

Napocska 2007.09.25. 15:41:45

Szívből gratulálok, nagyon örülök, Nektek, hogy megtapasztalhattátok ezt a Csodát!!! Sok boldogságot az egész családnak! :)))

Nyártündérke · http://elerhetetlen.freeblog.hu 2007.09.25. 17:45:32

Szívből gratulálok! Néha - néha itt voltam, olvasgattam a blogot, ami nagyon tetszett. És ezt most olyan jó olvasni!
Sok örömet, és egészséget kívánok, a picurkának, és a mamának!

Loletta (törölt) 2007.09.25. 20:10:46

Én is csatlakozom az elöttem szólókhoz, és gratulálok a kicsi Helena megérkezéséhez. Kívánok nagyon sok szép napot nektek. Most én is itt ülök, és sírdogálok, mert a blogodat napról napra olvastam, és nagyon közel kerültetek a szívemhez. Nagyon örülök nektek. :-)

Babi 2007.09.26. 10:17:00

Gratulálok Heléna megérkezéséhez!!! Nagyon sok örömet és egészséget kívánok Nektek!

Erika · http://megapeti.blogspot.com 2007.09.26. 14:17:38

Sziasztok!

Tiszta szívemből gratulálok Heléna születéséhez! Azóta olvasom a blogot, amióta láttam a babakocsit az nlc-n. :)

Sok tejecskét, erőt, egészséget, boldogságot kívánok, és legalább annyi örömöt, amennyit mi kapunk a kisfiunktól! :)

Julcsi 2007.09.27. 09:49:02

Szia Ingrid!

Nem tudom, emlékszel-e ránk, a szomszéd Gabid szülinapi buliján találkoztunk, és olyan jót beszélgettünk Veletek! Azóta is minden nap olvasom a blogodat, csak épp a napokban maradtam el, annál nagyobb örömmel olvastam, hogy rendben szépen megérkezett Heléna, és szeretnénk Nektek nagyon sok boldogságot, és nagyon vidám családi életet kívánni!!!

Sokszor puszilunk:

Julcsi és Tamás

Andi 2007.09.29. 19:08:29

Kedves Ingrid! Hát most látom csak, hogy milyen csodálatos dolog történt veled! Szívből gratulálok a gyönyörű kislányodhoz.
Egy másik kedves kismama ismerősöm blogjáról tévedtem ide, és gyorsan végig is olvastam a történeteteket. :)

Millió puszi
süti beállítások módosítása