HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.09.30. 10:28 Ingrid

Elkezdődött- szüléstörténet I. rész

2007. szeptember 24. este 23.00-kor, éppen 2 héttel a kiírt időpont előtt.
Ültem a számítógép előtt, a vendégek elmentek. Jó kedélyű, régi barátokkal töltött este után még egy kicsit szörföztem, majd miután Heléna szokatlanul aktív volt (néha fájdalmasan is), úgy döntöttel elmegyünk lefeküdni. Tíz ágyban töltött perc után, hirtelen ki kellett mennem a mosdóba, ahol rájöttem, hogy nem az inkontinencia tünetei jelentkeznek rajtam, hanem ez már magaztvíz! Szóltam a férjemnek (ex. Bogyóapu, jelenleg Apuci szerepben díszeleg), hogy folyik a magzatvíz! Felriadva álmából ennyit mondott- Nagyszerű! Akkor megyünk indulunk! Nem mondhattam magam kifejezetten nyugodtnak, de a nevetés fogott el a félig álomban lévő férjem reakcióján.
Gyors pakolászás, tekintettel a kései időpontra, csak egy e-mail Ádámnak (fontos kulcsszereplő), bejegyzés a blogra (szintén kihagyhatatlan!), pár telefon, üzenet a hozzám közel álló barátoknak és már a Szt. István kórház kapujában találtam magam.

1 komment

Címkék: szülés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr14994363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.09.30. 13:55:23

Olyan vicces, ahogy aleendő Apukák álmukból felriasztva miket reagálnak le.. :)
"nagyszerű"... :)))) Ez is egy újszerű mondat:))
süti beállítások módosítása