HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.10.01. 12:56 Ingrid

Fotó nemrégről

Most, hogy stabilan itthon vagyunk és rázódok bele az anyaságba ( érdekes leírni....), folyamatosan tér vissza az új helyzetbe a régi életem is. Pedig még csak hat napja szültem, de ma reggel már éppen azon kacagtunk gyermekem apjával, hogy Ádámnak igaza volt, csak kiugrottam szülni egyet és már itt is vagyok. Igaz, másodmagammal.
A régi életembe beletartozott a fényképezőgép. Eddig a virágaimat, kézimunkáimat és utazásainkat fotóztam, most Heléna lett a kiszemelt "áldozat". Imádom!

11 komment

Címkék: heléna


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr394994357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.10.01. 14:11:31

szinte lélegzetvisszafojtva olvastam végig Heléna születésének történetét...eleinte libabőrősen a végén pedig könnyes szemmel...micsoda hős vagy! olyan élethűen írtad meg a fájdalmat, amit éreztél...ezért a gyönyörű kislányért, akinek az ÉDESANYJA lettél, hogy most nagyon sajnálom, hogy a sima szülést nem élhetem át...a kislányod, pedig valami gyönyörűséges...milyen nyugodt kis pofija van...gratulálok sokadszorra a családnak!

Pöttye 2007.10.01. 18:49:44

Angyalka...:)))
És várjuk a sok-sok fotót... róla..rólatok..
((Ölelés)))

cucka 2007.10.01. 19:28:57

De szép ez a baba! :))) Örülök, hogy leírtad a szüléstörténeted...bár ezidáig igyekeztem távoltartani magam az ilyenektől, de a Tiedet természetesen nem hagyhattam elolvasás nélkül! :)))
...hááát...nekünk sincs már sok hátra...mindemellett megkönnyeztem ... megérte, ez a csodaszép kislány! ...de szerintem ezt Te tudod a legjobban!
Öleléshegyek! :)))

cucka 2007.10.01. 19:29:28

De szép ez a baba! :))) Örülök, hogy leírtad a szüléstörténeted...bár ezidáig igyekeztem távoltartani magam az ilyenektől, de a Tiedet természetesen nem hagyhattam elolvasás nélkül! :)))
...hááát...nekünk sincs már sok hátra...mindemellett megkönnyeztem ... megérte, ez a csodaszép kislány! ...de szerintem ezt Te tudod a legjobban!
Öleléshegyek! :)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.01. 21:22:38

Ingrid! Gyönyörű a kislánykád!!!!!!!!
Gratulálok szeretettel,
Piroska

Ádám · http://www.adamszigeti.com 2007.10.02. 02:37:08

Vörösbegynek:
"olyan élethűen írtad meg a fájdalmat, amit éreztél (...) hogy most nagyon sajnálom, hogy a sima szülést nem élhetem át"

Ahogy elnéztem Ingrid állapotát és arcát, simán reprodukálhatod otthon szinte bármikor.
Nem kell hozzá más, csak felhelyezünk egy kisebb sütőtököt a megfelelő helyre, jó mélyen. Aztán a párunk jól felpofoz, megcibál, szétzilálja a hajunkat, majd megiszunk egy liter pálinkát és megnézünk 3 hardcore pszicho-thrillert, aztán helyben ugrálunk 200-at, megint pia, aztán egy pár horror film, majd végül kinyomjuk a sütőtököt magunkból. Majd a párunk a végén jelentse be, hogy ötösünk lett a lottón.

Kb. ezzel elérhetjük megközelítőleg azt a kínt és szenvedést, majd örömöt, amit egy szülés okozhat - ahogy láttam Ingrid arcán rögtön utána 5 perccel. :)

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2007.10.02. 07:43:09

Tüneményes! Mint az anyukája! Annyira ügyesek voltatok mindketten, hogy azt hiszem mindenki szívesen venne példát Rólatok a szüléskor! Harmonikus, szép együtt töltött időt! Szeretettel ölellek!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.10.02. 09:45:57

köszi Ádám jót nevettem a hasonlatodon :))))
hát ehhez képest az adott pillanatban egy császármetszés valóban kedvezőbb...utána nem annyira :(

Pöttye 2007.10.02. 11:18:36

Ha-ha-ha.. :))))))
Nekem a kedvenc kifejezésem, amit hallottam a szülésről:
"olyan, mint kitolni a liftajtón egy zongorát..."...
Mindenesetre a végeredményért bármire képes az ember:))))

1 hete köztünk van Heléna..és micsoda boldogság veszi őt körül.. :)))

Ingrid 2007.10.02. 17:55:59

Találó kifejezés, ezt már tapasztalatból mondhatom!

Ingrid 2007.10.02. 17:56:42

Ádám, köszi, ezt eddig nekem még nem mondtad :) Talán jobb is lett volna :D
süti beállítások módosítása