HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.10.01. 11:14 Ingrid

Megszületett!-szüléstörténet befejező rész

Bal oldalamon a doki állt, Magdi a jobbon és utasított, hogy mit tegyek. Nehéz volt abban a helyzetben mindent megfelelően csinálni, de igyekeztem. Úgy vettem a levegőt, ahogy mondta felhúztam a lábam, de nem eléggé. Egyiket a doki, másikat Kriszta tartotta. Közben fájásgyengeségem volt, nem volt elég erős, ezért a doki az oxitocint javasolta. Nekem már mindegy volt, örültem, hogy történik valami.
Bekötötték és újra erősnek éreztem a fájásokat, szaporodtak és Heléna haladt előre. Egy ponton Magdi nem engedte, hogy nyomjak. Jött a fájás és vissza kellett tartanom, kilihegtem a fájdalmat, és utána ismét nyomhattam.
9 óra 43 perckor Heléna megérkezett! Iszonyatosan fájt, de ott volt! Láttam a kis testét, ami lila volt és magzatmázas. Nem sírt, csak lányosan nyögdécselt, kinyitotta a hatamlas szemeit és nézett maga elé.
Ekkor a doki felhúzta a hálóingem, hogy a lányomat közvetlenül a testemre tehessék. Nagyon jó érzés volt, ahogy ott pihegett a mellemen. Nyögdécselt és reszketett. Hirtelen azt sem tudtam mit kezdjek a helyzettel. Olyan volt az egész, mint egy álom! Hozzám tartozik egy kis élet, akivel kilenc hónapig egy testben voltunk, velem volt mindenütt, én tápláltam és bennem fejlődött, most pedig itt van és a mellemen keres biztonságot a nagy ismeretlenben. Még sírni sem tudtam.

8 komment

Címkék: szülés heléna


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr94994359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.10.01. 11:31:27

hmmm.. Gyönyörű a pindurka... :)
Mégegyszer gratulálok!!!

Pöttye 2007.10.01. 11:31:28

hmmm.. Gyönyörű a pindurka... :)
Mégegyszer gratulálok!!!

Krisz mami 2007.10.01. 11:42:52

Ingrid, megint jönnek a könnyek, olyan jó olvasni :)

Ingrid 2007.10.01. 12:50:14

Sokszor még én is könnyezek, ahogy eszembe jutnak a dolgok :) Csodáa lesz, alig várom, hogy te is átéld!
Pöttye picit később, de jövőre tuti :)

bogyo 2007.10.01. 15:49:58

de jo hogy a tortenet veget is foltetted mar ! nagyon meghato, fantasztikus erzes lehetett ! amikor radtettek HElenat, rogton elkezdett szopni ? bocs a gyakorlati kerdesert ,de hat igy par nappal a szules elott ez is erdekel.:)
Nagyon szep oszt kivanok nektek, irjal sokat, ha van meg idod. puszi bogyo

Ingrid 2007.10.01. 18:53:37

Bogyó! Nem, először csak nézelődött és csodálkozott, hogy most mi is történik. Szinte kapaszkodott belém! Édes volt.
Fürdetés után adták ide és akkor már szoptathattam. Ő sem ellenkezett :)

Ádám · http://www.adamszigeti.com 2007.10.02. 02:22:58

Ahogy odatették a "csöcs"-höz, azonnal elkezdett szopni - tanusíthatom! Nem hittem a szememnek. Alig volt a világon 10 perce és már magától szopott. Igaz néha belekeverte az ujját is, azt se tudta hogy melyiket kell. Olyan kis édes volt, hogy még engem is meghatott. :)

Alízanyu · http://www.mioten.freeblog.hu 2007.10.05. 11:26:50

Gratulálunk ehhez a gyönyörű babához nektek! Jó egészséget és minden jót az egész Családnak!
Üdvözlettel: Alízanyu & Alíz baba
süti beállítások módosítása