HTML

Gondolat

"Igézve álltam, soká, csöndesen, És percek mentek, ezredévek jöttek, - Egyszerre csak megfogtad a kezem, S alélt pilláim lassan felvetődtek, És éreztem: szívembe visszatér, És zuhogó, mély zenével ered meg, Mint zsibbadt erek útjain a vér, A földi érzés: mennyire szeretlek" .... Tóth Árpád ....

Hozzánk szóltak

  • Ingrid: @csenga: Kedves Gabi, Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! Viszont kívánok boldog és csodálatos... (2015.01.05. 08:52) Élmények
  • bálintandi: Kedves Ingrid! Hej de hiányoztak ezek és ehhez hasonló írásaid. KÖSZÖNÖM, hogy visszatértél!!!! :) (2013.11.04. 11:43) Jól szeretni...
  • melindat: Értem :), és megértem! (2013.11.01. 22:07) A csend időszakából
  • Ingrid: @csenga: Bocsánat, csak most vettem észre a kommenteket... Örülök a visszajelzésnek és jól is esik... (2013.09.29. 17:39) A Füvészkert démonjai
  • ßóbita: Gyönyörű lett! (2013.01.21. 22:08) És eltelt 5 év...

És még...

veg.jpg

mac.png

2007.02.21. 04:51 Ingrid

Részleges karanténfeloldás

Hiába, a sok-sok kényszerpihenéssel töltött nap után végre felüdülés felöltözni és emberek közé menni.

Én ma ezt tettem. Először is a fodrásznőmmel rendbehozattam a frizurámat, nehogy egyszer csak az elhanyagolt kismamák sajnos, igencsak bővülő táborába csöppenjek.
Aztán tettem egy sétát a Várban. Kellemes, szép idő volt. Nem is tolongott túl sok túrista, z egész séta olyan igazi kirándulós hangulattal volt átitatva.
Beszereztem a vitaminadagokat is. Úgy fogynak a tablettáim, hogy lassan komoly nyilvántartást kell vezessek mindenről, főleg azért, mert két gyogyómat is csak vényre kaphatom meg, ezért nem mindegy, hogy mikor vezsem észre a fogyatkozó raktárkészletet.
A bababoltoktól még azért eléggé távol közlekedem, de már fél szemmel a babkocsikat nézegetem az utcán. Szeretnék valami ultraklassz járgányt a kis csöppségemnek.
Eldöntöttem, hogy én fogom a legbüszkébben tolni Őt az utcán és ő fogja a legényelmesebben érezni magát az összes baba közül!
És mibe botlok a délutáni pihenésem alkalmával???? Naná, hogy egy babakocsis cikkre , ami minden eddigi elképzelésemet keresztül húzza!
De attól tartok, hogy mire a babakocsi-vásárlás aktualitását nyeri nálunk, addigra ezt a cikket már rég el fogom felejteni. És ha az eddigi kiemelkedő érveimet tartom szem előtt, akkor azt hiszem, jobb is így :)
Viszont a dokinak igaza volt! Tudni fogom mikor kell pihennem! Ezt meg is éreztem röpke 15 perces gyaloglás után, valamint egy enyhe bortúra után, amit nem túl stílusos helyen, egy hiperben ejtettem meg! De legalább beváltottam a vényemet a tokaji borokra, és este már avval zártam a napot, hogy elkortyoltam egy pohárkával.
Olyan elegánsan zárva ezzel a napot, hogy úgy éreztem ezzel visszakaptam valamit régi önmagamból.


4 komment

Címkék: kimozdulás babakocsi


A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanos.blog.hu/api/trackback/id/tr314994584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amaryl 2007.02.21. 19:07:04

Szia!
Gratula a sétához!!!!
Babakocsi témához: 2 eset van!!! vagy a gyereknek kényelmes,vagy Neked!!! csak külön műxik,együtt nem!
Ha nincs olyan "rögeszméd",hogy fel tudj vele szállni holmi járgányra,ne adj isten még az autóba is be tudd tuszkolni...na az kényelmes a trónörökösnek!!!de amint az a cél lebeg előtted,hogy pedig olyan kocsi kell,amit az autóból csak úgy előkapsz és a buszra csak úgy felpattansz vele...na abból a gyereked elől-hátul lógni fog,kifelé(((((
Ezért a megoldás: 2 kocsi!!! Az egyik amiben órákat alszik a jó levegőn,/már ha találsz jó levegőt/ de csak otthon az udvarban,max párszáz m-es körzetben,séta alkalmával,de nem jut eszedbe,hogy megpróbáld autóba rakni,de mégúgyse jusson eszedbe buszra szállni vele....mert egyedül nem bírod megemelni,és sokszor hiába kiabálsz,hogy segítsenek,mert ez is 2esélyes...(((((és a másik,amivel vonszolod csemetét a tömegközlekedési eszközökön,vagy a kocsiba befér összecsukva...arra vigyázz nagyon,útközben kisded el ne vesszen belőle!!!!beszíjazni kötelező,az tán megakadályozza hogy elvesszen!!!!ja és ha már ül,a lába lóg,mert még nem ér el a lábtámaszig...és előrecsúszik,vágja a szíj.....szóval agyrém!!!ráadásul "márkás"babakocsik!!!!
Nem hittem el,pedig mondták...

Bea 2007.02.21. 19:35:37

A babakocsi téma nálunk is aktuális volt, ugyanis épp vasárnap vettük meg :) Miután hetekig böngésztem az összehasonlító cikkeket, stb, mert ugye én is 7 nyelven beszélő járgányt álmodtam a gyereknek, és tele voltam kritériumokkal, hát... Épp a keresztfiunknak kerestünk ajándékot Istvánnal, amikor megláttuk. Megszerettük. Megvettük. Otthon kezdett csak annyira tisztulni az agyam, hogy felfogjam: tűzpiros masinát vettünk a fiunknak! István szerint nem ciki, mert a tűzpiros babakocsi után, majd jöhet a tűzpiros Ferrari. Azért remélem abba majd ő is belepótol...

Ingrid 2007.02.26. 10:38:00

Köszönöm a tippeket, megfogadom a dupla babakocsis megoldást, ha oda kerül a sor!
Bea! A piros babakocsi nagyon klassz tud lenni egy kisfiúnál is, valószínűleg azért is vettétek meg, mert mégsem kimondottan lányos típus.

Bogi 2007.03.02. 14:36:21

Szia Ingrid!
Először is gratula Bogyókához, Aki azóta már nem is Bogyóka!
Nem akarok reklámot csinálni semmilyen babakocsigyártó cégnek, de nekünk, mármint Panninak Chicco Trioja van: van egy keményfalu mózeskosár, amit be lehet kötni az autóba és rá lehet kattintani a babakocsivázra, van egy autósülés amit szintén, és van a babakocsi (sportkocsi) amit a 12 kilós gyerekkel fel bírok tenni buszra-villamosra és a Suzuki csomagtartójába is belefér. De hasonló kocsija van a PegPerregonak is.
Nem tudom, hogy segítettem-e, csak a saját tapasztalatomat írtam le.
Bogi
süti beállítások módosítása